فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت خبرداد: نتیجه انتخابات شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی اعلام شد

  • اسفند ۷, ۱۴۰۰

مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نتیجه اولیه انتخابات اعضای دانشجویی شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی را اعلام کرد.

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، دکتر مجید احمدی، با اشاره به برگزاری انتخابات اعضای دانشجویی شورای مرکزی ناظر وزارت بهداشت در روز پنجشنبه ۵ اسفندماه از آماده شدن نتایج این انتخابات خبر داد.

مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت درباره نتیجه انتخابات گفت: بر اساس آراء ثبت شده در سامانه رای‌شمار نتیجه اولیه انتخابات به ترتیب نفر اول نجفی از دانشگاه علوم پزشکی زنجان، نفر دوم جوادی‌منش از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و نفر سوم (علی‌البدل) ملک‌پور از دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند.

وی تأکید کرد: طبق ماده ۱۹ و ۲۱ دستورالعمل اجرایی ضوابط ناظر بر برگزاری انتخابات اعضای دانشجویی شورای مرکزی نشریات دانشگاهی علوم پزشکی کشور، دانشجویانی که در این انتخابات شرکت کرده‌اند می‌توانند تا ۲ روز کاری آینده اعتراضات احتمالی خود را به صورت مکتوب و با ارائه مستندات به دبیرخانه انتخابات مستقر در اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت ارائه دهند و پس از بررسی، نتایج نهایی انتخابات حداکثر در ۵ روز آینده اعلام خواهد شد.

احمدی افزود: این انتخابات از ساعت ۱۰ صبح آغاز و تا طبق اعلام قبلی تا ساعت ۱۲ ادامه داشت که با توجه به استقبال و نیز درخواست دانشجویان تا ساعت ۱۵ تمدید شد.

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت با اشاره به حضور ۷۸ درصدی دانشجویان در این انتخابات افزود: مشارکت بالای دانشجویان واجد شرایط و حضور همه گرایشات و جریانات فکری دانشجویی در این انتخابات، یکی از رویکردهای سیاستی معاونت فرهنگی و دانشجویی بود که به نظر می‌رسد با شرایط ایجاد شده ، به این اهداف دست پیدا کردیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *