فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

با امکان ویرایش فرم؛ مهلت مجدد ثبت نام در کنکور سراسری ۱۴۰۱ آغاز شد

  • اسفند ۲, ۱۴۰۰

متقاضیان شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۱ که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشدند می توانند از امروز اول اسفند تا روز چهارشنبه چهارم اسفندماه ۱۴۰۰ در آزمون ثبت نام کنند.

متقاضیانی که در فاصله تعیین شده از ۱۰ تا ۲۰ بهمن موفق نشده‌اند در کنکور سراسری ۱۴۰۱ ثبت نام کنند، می‌توانند در روزهای اول تا چهارم اسفندماه ۱۴۰۰ از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

همچنین تمام داوطلبانی که در این دوره هم ثبت نام کرده‌اند می‌توانند در بازه زمانی اول تا چهارم اسفندماه ۱۴۰۰ در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

تاکنون یک میلیون و ۴۱۶ هزار نفر در پنج گروه آزمایشی کنکور سراسری ۱۴۰۱ ثبت نام کرده‌اند.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ (دفترچه شماره یک) که تغییرات و شرایط و ضوابط ثبت نام در آن درج شده است، همزمان با آغاز ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای چهارشنبه ۸ تیر، پنجشنبه ۹ تیر، جمعه ۱۰ تیر و شنبه ۱۱ تیر سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *