فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

دفترچه ثبت نام چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد

  • اسفند ۱, ۱۴۰۰

دفترچه ثبت نام چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد و ثبت نام آزمون دستیاری از امروز اول اسفند ۱۴۰۰ آغاز شد.

دفترچه راهنما و جزئیات شرایط ثبت نام چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی منتشر شده است و شرایط عمومی و اختصاصی و پیوست های مهم برای اطلاع داوطلبان این آزمون در آن تشریح شده است.

آزمون دستیاری تخصصی پزشکی دوره چهل و نهم در روز ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. کارت ورود به جلسه آزمون در هفته منتهی به آزمون از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی http://sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت و هر داوطلب موظف به پرینت کارت خود از روی سایت مربوطه است.

حضور در جلسه آزمون بدون همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و یک کارت شناسایی معتبر عکس دار (کارت ملی یا گواهینامه رانندگی یاشناسنامه) امکانپذیر نیست.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی آزمون دستیاری

عموم داوطلبان از امروز اول اسفند ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی http://sanjeshp.ir و تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام لازم را بعمل آورند.

هزینه ثبت نام ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال معادل ۲۲۵ هزار تومان به علاوه ۱۲ هزار ریال معادل ۱۲۰۰ تومان بابت خدمات پیام کوتاه است که داوطلبان باید آن را به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی پرداخت کرده و با دریافت کد پرداخت مراحل ثبت نام را آغاز کنند. (مبلغ پرداختی غیرقابل استرداد است)

مدارک لازم جهت ثبت نام

الف) یک قطعه عکس ۳ × ۴ که در سال جاری گرفته شده باید اسکن و با توجه به راهنمای ثبت نام اینترنتی در محل مربوطه ارسال شود (در ابعاد ۳۰۰ × ۴۰۰ px با فرمت jpg و حجم ۲۰-۱۰۰ kb)

ب) اسکن کارت ملی با حجم (۱۰۰-۳۰۰ kb)

ج) اسکن صفحه اول شناسنامه با حجم (۱۰۰-۳۰۰ kb)

د) اسکن گواهی مبین طی دوره پزشکی عمومی با حجم (۱۰۰-۳۰۰ kb) در این قسمت می توان تصاویر پروانه دائم و یا موقت پزشکی عمومی / گواهینامه پزشکی عمومی/ گواهی صادره از سوی دانشگاه محل آموزش با مضمون اتمام دوره پزشکی عمومی حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۱/ معرفی نامه جهت شروع خدمت مطابق قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و یا گواهی معافیت یا اتمام آن/ معرفی نامه جهت شرکت در آزمون از سوی مرکز خدمات آموزشی را اسکن و ارسال کرد).

هـ) اسکن گواهی قبولی در آزمون صلاحیت بالینی پایان دوره پزشکی عمومی (مختص فارغ التحصیلان شهریورماه سال ۱۳۹۶ و بعد از آن، آئین نامه و ضوابط اجرایی آن به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شده است) با حجم ۱۰۰ -۳۰۰ kb

و) گواهی مربوط به وضعیت طرح نیروی انسانی

ز) مدرک نشان دهنده وضعیت خدمت نظام وظیفه (ویژه آقایان)

ر) فارغ التحصیلان خارج از کشور و اتباع غیر ایرانی در صورت دریافت معرفی نامه از مرکز خدمات آموزشی در زمان ثبت نام جهت شرکت در آزمون، می توانند بصورت اینترنتی در آزمون ثبت نام کنند ( تصویر معرفی نامه مذکور باید همراه سایر مدارک اسکن و ارسال شود).

ط) متقاضیان استفاده از قانون تسهیل ازدواج جوانان، ملزم به ارسال اسکن صفحات اول و دوم و سوم داوطلب و شناسنامه همسر هستند.

ی) اسکن فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مناطق محروم موضوع قانون برقراری عدالت آموزشی جهت متقاضیان استفاده از سهمیه مذکور

داوطلبان باید جهت ارائه مدارک مربوط به هر بند به بخش سهمیه ها، شرایط استفاده از سهمیه مناطق محروم مراجعه کنند و تمامی مدارک را به طور کامل بارگزاری کنند.

پیش از این قرار بود آزمون دستیاری تخصصی پزشکی دوره چهل و نهم در ۵ اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار شود که پس از برگزاری شورای آموزش پزشکی و تخصصی، مقرر شد آزمون در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *