فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

مستندسازی سبک تدریس و رویکردهای اساتید

  • بهمن ۲۲, ۱۴۰۰

رئیس دانشگاه تهران بر مستندسازی سبک تدریس و رویکردهای اساتید، ثبت چگونگی تأثیرگذاری اساتید در جامعه، جمع‌آوری جزوات و کتاب‌ها تاکید کرد.

 به نقل از دانشگاه تهران، دفتر اساتید بازنشسته دانشگاه تهران با حضور دکتر ایرج نوروش، استاد بازنشسته گروه حسابداری دانشکده مدیریت این دانشگاه افتتاح شد.

دکتر سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران در حاشیه افتتاح این دفتر بر تلاش برای حفظ ارتباط اساتید بازنشسته با دانشکده و ایجاد زمینه‌های انتقال تجربیات آنها به اساتید جوان و دانشجویان تاکید کرد.

در این مراسم، دکتر سیدمحمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران ضمن بازدید از دانشکده مدیریت، مرکز مدیریت دانش این دانشکده را افتتاح کرد. دکتر داتیس خواجه‌ئیان، معاون پژوهشی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از مستندسازی دانش، نشر دانش، استخراج دانش نهان و تبدیل دانش نهان به آشکار، پیمایش‌های علمی به عنوان برخی مأموریت‌های مرکز مدیریت دانش نام برد.

مقیمی از مستندسازی سبک تدریس و رویکردهای اساتید، ثبت چگونگی تأثیرگذاری اساتید در جامعه، جمع‌آوری جزوات، کتاب‌ها، آثار و تجربیات اساتید از گذشته‌های دور تا کنون، تدوین تاریخ علم مدیریت و روندیابی سیر تکامل این علم در ایران به عنوان برخی کارویژه‌هایی نام برد که می‌تواند توسط مرکز مدیریت دانش دانشکده مدیریت هدایت شود.

سالن جلسات به نام دکتر علی‌اکبر فرهنگی، سالن دفاعیه به نام دکتر عباس صدقی، سالن جلسات به نام مرحوم دکتر حسن میرزایی اهرنجانی و سالن دفاعیه به نام دکتر عباس مصلی‌نژاد از خیرین دانشگاه تهران نیز در این روز افتتاح شدند. دکتر طاهر روشندل اربطانی، رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران گفت: فضاهای فیزیکی به نام برخی از اساتید نامگذاری شده که الگوی دانشکده و از مفاخر دانشگاه تهران هستند. تکریم و بزرگداشت اساتید پیشکسوت از پایه‌های اخلاق دانشگاهی است که بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

همچنین یکی از کلاس‌های دانشکده مدیریت به نام دکتر ایرج نوروش نامگذاری شد. یکی از لحظات به یادماندنی در آغاز سنت نامگذاری اماکن دانشکده مدیریت به نام اساتید پیشکسوت و برجسته، این بود که جمعی از اساتید قدیمی و جوان رشته مدیریت در کلاسی که به نام دکتر نوروش نامگذاری شده، عکس یادگاری گرفتند.

سالن غذاخوری اساتید و کارکنان دانشکده مدیریت نیز از دیگر فضاهایی بود که در جریان بازدید رئیس دانشگاه تهران از دانشکده مدیریت افتتاح شد. این دانشکده دارای ۹۰ عضو هیأت علمی، ۷۰ کارمند و ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *