فروردین ۹, ۱۴۰۳

مهلت ثبت نام در کنکور سراسری ۱۴۰۱ تمدید شد

  • بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: مهلت ثبت نام در کنکور سراسری ۱۴۰۱ تا روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

ثبت نام در کنکور سراسری ۱۴۰۱ از روز ۱۰ بهمن آغاز شده است و فرصت ثبت نام تا امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ادامه داشت.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ برای ثبت نام در کنکور سراسری ۱۴۰۱ اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شد که بتوانند تا روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

متقاضیان ضرورت دارد که درمهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ اقدام کنند.

ضمناً متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند تا روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلام در روزهای چهارشنبه ۸ تیر، پنجشنبه ۹ تیر، جمعه ۱۰ تیر و شنبه ۱۱ تیر سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *