فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

کلاس‌های درسی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نیمسال دوم حضوری است

  • بهمن ۱۴, ۱۴۰۰

معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی نحوه برگزاری کلاس‌های درسی نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ برای تمامی مقاطع تحصیلی را تشریح کرد.

پیرو مصوبات هیئت رئیسه دانشگاه شهید بهشتی، نحوه برگزاری کلاس‌های نیمسال دوم ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ به شرح زیر اعلام می‌شود:

۱- کلاس‌های درسی دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی به غیر از دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۰، در همه واحدها، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

۲- تمامی جلسات دفاع از پایان نامه / رساله و ارزیابی جامع (آموزشی – پژوهشی) دانشجویان تحصیلات تکمیلی با حفظ مقررات بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

۳- استفاده از خوابگاه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که از تاریخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ لغایت ۲۵ اسفند ۱۴۰۰، برای دفاع از پایان نامه / رساله خود نیاز به اقامت در تهران دارند، پیش بینی شده است.

۴- با توجه به شرایط همه گیری ویروس کرونا، دروس دوره‌های کارشناسی از ۱۶ بهمن به صورت غیرحضوری آغاز خواهد شد. در صورت مساعد بودن شرایط و تأیید ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص بلامانع بودن گردهمایی عمومی، کلاس‌های درسی دانشجویان کارشناسی، ورودی ۱۳۹۸ و ماقبل از ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ به صورت ترکیبی (حضوری – غیرحضوری) ادامه می‌یابد.

حضور دانشجویان در کلاس‌های ترکیبی اختیاری است و دانشجویان در صورت عدم حضور، موظف هستند از طریق سامانه LMS دانشگاه در کلاس‌های درس مشارکت کنند.

۵- آزمون پایان ترم در تمامی مقاطع به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

۶- برای حضور در دانشگاه تزریق واکسن کرونا الزامی است.

۷- امکان حضور سایر دانشجویان با توجه به شرایط همه گیری کرونا متعاقباً بررسی و اطلاع رسانی خواهد شد.

۸- در خصوص اسکان دانشجویان تحصیلات تکمیلی بندهای ۱ تا ۳، از سوی معاونت دانشجویی اطلاع رسانی صورت گرفته و دانشجویان هم اکنون اسکان داده شده اند. در خصوص نحوه اسکان دانشجویان کارشناسی (بند ۴) متعاقباً از سوی معاونت دانشجویی اطلاع رسانی خواهد شد.

قابل ذکر است در صورت هرگونه تغییر در دستورالعمل‌ها و مصوبات مرتبط با شرایط روز همه گیری ویروس کرونا، مراتب مجدداً اطلاع رسانی و اقدامات متناسب با آن پیش بینی خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *