فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

اعتراض هایی که همچنان ادامه دارد؛ ترم جدید و آغاز چالش های دانشگاه آزادی ها با «سامانه آموزشیار»

  • بهمن ۱۲, ۱۴۰۰

چالش های دانشجویان دانشگاه آزاد با سامانه آموزشیار همچنان ادامه دارد به طوری که از چند روز گذشته دانشجویان برای ورود به سامانه و انتخاب واحد با مشکل رو به رو شدند.

سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد که تمامی فرایندهای مربوط به انتخاب‌واحد، پرداخت شهریه، صدور گواهی‌های موردنیاز دانشجویان، انتقالی دانشجویان و … در آن انجام می شود، ۲۶ مردادماه امسال فعالیت خود را به صورت آزمایشی آغاز کرد و فعالیت رسمی‌اش از ۱۰ شهریور شروع شد.

از روز شنبه همزمان با آغار انتخاب واحد، دانشجویان برای ورود به سامانه و انجام فرایند انتخاب واحد با مشکل رو به رو شدند؛ به طوری که در هنگام ورود، سامانه با اختلال مواجه شد و صفحه سفید را نمایش می داد.

یکی دیگر از اختلالاتی که دانشجویان با آن مواجه شدند این بود که سامانه دانشجویان را مجبور می کرد، شهریه متغیر دروس اخذ شده را کامل پرداخت کنند تا مجاز به ادامه‌ انتخاب واحد شوند. این در حالی است که دانشجویان می گویند، آن ها تمام شهریه ثابت به همراه مبلغ پیش‌پرداخت شهریه متغیر را کامل واریز کرده بودند و حال باید تمام (شهریه متغیر دروس اخذ شده تاکنون) را پرداخت کنند تا مجاز به ادامه‌ انتخاب واحد شوند که البته این مشکل پس از ساعتی رفع شد.

ترم جدید و آغاز چالش های دانشگاه آزادی ها با «سامانه آموزشیار»

از طرفی دیگر به یکباره منوی انتخاب واحد تمام دانشجویانی که از ساعت ۸ صبح روز گذشته به سختی چند واحد برداشته بودند، در حین انتخاب واحد بسته شد.

از دیگر مشکلات به وجود آمده در مسیر ورود به سامانه آموزشیار این بود که برای ورود به سامانه کد آی گپ به دانشجویان ارسال نمی شد و دانشجو بالاجبار باید جهت هربار ورود به آموزشیار، ۲ دقیقه منتظر بماند تا کد تصویری نشان داده شود که البته ساعاتی بعد این فرایند اصلاح شد و فرایند دو دقیقه ای جهت ورود حذف شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *