فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

سرپرست جدید سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی معرفی شد

  • بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

آئین تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی با تاکید بر ادامه اقدامات قبلی این سازمان همچون تکمیل شبکه‌سازی دانشجویی برگزار شد.

 به نقل از سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، آئین تکریم مهدی عباسی رئیس سابق و معارفه دکتر رضا فرید زاده سرپرست جدید سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی با تاکید بر ادامه اقداماتی قبلی این سازمان همچون تکمیل شبکه‌سازی دانشجویی برگزار شد.

علیرضا زجاجی در این مراسم گفت: امیدواریم سرپرست جدید سازمان دانشجویان با شناختی که از پیش نسبت به این مجموعه‌دارند تکمیل‌کننده کارها و زحماتی باشند که از زمان تشکیل سازمان دانشجویان انجام‌شده است.

وی تاکید کرد: شبکه‌سازی دانشجویی که در دوره ریاست قبلی ایجادشده است تکمیل و به مرحله کامل خودش برسد و واقعاً بتوانیم خادم مردم باشیم.

مدیرکل حوزه ریاست جهاد دانشگاهی ادامه داد: فکر می‌کنم که در دانشگاه‌ها و در میان قشر دانشجو، علاقه به خدمت به محرومین زیاد است و باید بتوانیم این کارها را کامل کنیم و شبکه دانشجویی را به‌گونه‌ای طراحی و تنظیم کنیم تا در ایامی همچون نوروز، بتوان در قالب تیم و گروه در مناطق محروم خدمت کرد.

در ادامه جمال رحیمیان تصریح کرد: افرادی که مسئولیتی به عهده داشته‌اند می‌دانند که مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی و به‌ویژه در جهاد دانشگاهی بار سنگینی است که بر عهده یک فرد قرار می‌گیرد و این بار سنگین، واقعاً گاهی اوقات زندگی شخصی افراد را تحت تأثیر خودش قرار می‌دهد.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی با تاکید بر اینکه مسئولیت در حوزه فرهنگی سختی مضاعفی دارد اذعان داشت: کار با دانشجو و نیروهای دانشجو کاری است که بعضاً از روح و جسم آدم انرژی می‌گیرد و این وظیفه کسی است که پذیرفت خدمت‌گزار نسل جوان دانشجو باشد. انشالله بتوانیم باهم یک فضای خوبی را فراهم کنیم و بیش‌ازپیش سازمان بدرخشد.

در ادامه مهدی عباسی رئیس سابق سازمان دانشجویان گفت: به نظر بنده، جهاد دانشگاهی جایی است که کار کردن در آن‌هم انگیزه دوچندان می‌خواهد و هم افتخار است.

وی افزود: خود را به‌عنوان یک سرباز کوچک در جهاد می‌دانم و فکر می‌کنم جهاد هم یک وظیفه نسبت به نیروهایش دارد و آن تقویت انگیزه‌هایشان است و اجازه بدهند که فعالیت کنند. اگر خطایی از آن‌ها سر بزند، به آن‌ها بازخورد بدهد، اشتباهات را اصلاح کنند، راهنمایی بدهند و تذکر بدهند.

رضا فرید زاده سرپرست جدید سازمان دانشجویان نیز با تاکید بر اینکه من برای متوقف کردن کاری نیامده‌ام گفت: سعی می‌کنیم کارهایی را که ریاست قبلی سازمان آغاز کردند، ادامه بدهیم و سازوکارهای جدیدتری هم اضافه خواهد شد و باهم، دست در دست هم، تلاش می‌کنیم که جهاد دانشگاهی و سازمان دانشجویان، یک‌قدم به جلو بردارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *