فروردین ۹, ۱۴۰۳

در بخشنامه وزیر علوم ابلاغ شد؛ تدابیر وزارت علوم برای کاهش ازدحام خوابگاه‌های دانشجویی

  • بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

وزیر علوم در بخشنامه ای با هدف کاهش تراکم خوابگاه‌های دانشجویی، به روسای دانشگاه ها ابلاغ کرد تا با درخواست‌های میهمان بودن و انتقال دانشجویان موافقت کنند.

علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بخشنامه‌ای خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها به موافقت با درخواست‌های میهمان بودن و انتقال دانشجویان تأکید کرد.

در بخش‌نامه وزیر علوم خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی آمده است؛ با توجه به مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر حضوری شدن آموزش در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و شرایط کنونی بیماری کرونا و نگرانی خانواده‌های دانشجویان و با هدف کاهش تراکم در خوابگاه‌های دانشجویی، ضروری است نسبت به مراتب زیر، اقدامات لازم را معمول شود.

اتخاذ تدابیر مقتضی در خصوص تسهیل میهمانی و حداکثر مساعدت با درخواست دانشجویان متقاضی در دوره‌های کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در چارچوب قوانین و مقررات در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری

اتخاذ تدابیر مقتضی در خصوص اطلاع‌رسانی و ثبت درخواست‌ها در سامانه سجاد (شورای بررسی موارد خاص دانشگاهی) و رسیدگی در کوتاه‌ترین زمان ممکن

بررسی و موافقت با میهمانی از دانشگاه محل تحصیل به دانشگاه محل سکونت دانشجویان

بررسی و موافقت با تمدید میهمانی دانشجویان میهمان در آن دانشگاه

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *