فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

رییس سازمان امور دانشجویان : حدود ۸۰ درصد از دانشجویان علیه کرونا واکسینه شدند

  • بهمن ۹, ۱۴۰۰

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: طبق آمارهای اخذ شده از ستاد ملی کرونا، حدود ۸۰ درصد از دانشجویان کشور علیه کرونا واکسینه شده‌اند.

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از سازمان امور دانشجویان، طی آئینی و با حضور دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه بناب برگزار و «مجتبی عباسیان» به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه بناب معرفی و از زحمات «حسین پیری» رئیس سابق این دانشگاه قدردانی شد.

رئیس سازمان امور دانشجویان کشور در این مراسم گفت: شرایط برای بازگشایی دانشگاه‌ها آماده است و تمامی مصوبات ستاد ملی کرونا اجرا می‌شود.

داداش پور با اشاره به روند مناسب واکسیناسیون در جامعه دانشگاهی اظهار کرد: طبق آمارهای اخذ شده از ستاد ملی کرونا، حدود ۸۰ درصد از دانشجویان کشور علیه کرونا واکسینه شده‌اند و با ابلاغ مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، کلیه دانشگاه‌ها در حال آماده سازی هستند و به سمت از سرگیری کامل آموزش حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شادابی و پویایی به دانشگاه‌ها باز خواهد گشت، ادامه داد: آمادگی‌های لازم در همه‌ی مراکز دانشگاهی کشور فراهم شده و به مرور زمان مشکلات احتمالی نیز حل شده و شاهد حضور دانشجویان خواهیم بود.

گفتنی است؛ در این مراسم حکم مجتبی عباسیان به عنوان سرپرست دانشگاه بناب از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به وی اعطا شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *