فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

معاون دانشجویی وزارت بهداشت: بودجه‌های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه محدود است

  • دی ۲۵, ۱۴۰۰

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: بودجه‌های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه محدود است و بسیاری از توسعه زیر ساخت‌ها از سایر محل‌ها بوده است و از بودجه دانشجویی جدا بوده است.

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، همزمان با سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان هرمزگان دکتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت نیز در سفری یک روزه به بندرعباس از بخش‌های مختلف حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بازدید کرد و در نشستی صمیمی با نهادهای دانشجویی و فعالان فرهنگی حضور یافت.

دکتر شیراوژن در جمع دانشجویان نهادهای دانشجویی و فعالان فرهنگی با اشاره به اینکه فعالیت‌های دانشجویی و فرهنگی ارتباط دو سویه با هم دارند، گفت: بودجه‌های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه محدود است و بسیاری از توسعه زیر ساخت‌ها از سایر محل‌ها بوده است و از بودجه دانشجویی جدا بوده است.

وی با اشاره به بازدید از حوزه ورزش و برخی خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: برخی از دانشگاه‌ها حتی همین امکانات بدنسازی و مجموعه ورزشی را هم ندارند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت تاکید کرد: کارهای فرهنگی باید با تمرکز بر انجام کار با هزینه کمتر باشد و به گفته حضرت آقا در این کارها بیشتر از امکانات، اراده‌ی قوی لازم است.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در پاسخ به مطالبات نمایندگان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مجموعه کارهای دانشجویان در دانشگاه برای کسب تجربیات و افزایش روحیه خدمت رسانی به مردم است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *