فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

رئیس سازمان سنجش خبر داد؛ بازنگری و بروزرسانی فرایندهای اجرای آزمون‌های تحصیلی

  • دی ۲۵, ۱۴۰۰

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در حال حاضر نیاز داریم تا تمام فرایندهای اجرای آزمون‌های تحصیلی را بروزرسانی کنیم و هم‌اکنون برنامه آن در دست تدوین است.

به گزارش غیر دولتی نیوزبه نقل از وزارت علوم، عبدالرسول پورعباس معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در نشست رؤسای دانشگاه‌های کشور گفت: سازمان سنجش در دوره جدید فعالیت خود می‌کوشد تا با دقت افزون‌تر نسبت به گذشته و استفاده از روش‌های نوین بهترین دانش آموزان را در مقطع کارشناسی و بهترین دانشجویان را برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر به دانشگاه‌ها معرفی کند.

وی با اشاره به اینکه سازمان سنجش به طور متوسط هر ساله ۴۵ آزمون سراسری برگزار می‌کند و اکثریت این سازمان و آزمون‌ها در نیمه دوم سال هستند گفت: از دانشگاه‌ها تقاضا داریم در برگزاری آزمون‌ها به این سازمان کمک کنند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه در دوره اول فعالیت خود در این سازمان نسبت به ایجاد روش‌های نوین و الکترونیکی کردن فرآیندهای آزمون اقدام کرده بود گفت: در حال حاضر نیز نیاز داریم تا تمام فرایندهای اجرای آزمون‌های تحصیلی را بروزرسانی کنیم و هم‌اکنون برنامه آن در دست تدوین است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *