اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

اطلاعیه مهم معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شریف پیرامون حضوری شدن آموزش

  • دی ۱۶, ۱۴۰۰

? نظر به شرایط فعلی کشور و لزوم حرکت تدریجی به سمت حضوری شدن فعالیت‌های دانشگاه‌ها همراه با حفظ آمادگی برای تغییر یا بازگشت به وضعیت غیرحضوری، موارد زیر با در نظر گرفتن جوانب مختلف و امکانات موجود، در ستاد کرونا و کمیته‌ی بازگشایی تصویب و به تایید هیئت رئیسه‌ی دانشگاه رسیده است:

? بخشی از کلاس‌­های درس در نیم‌­سال آینده به صورت #حضوری برگزار خواهند شد. عمده‌ی این کلاس‌ها مربوط به دانش‌جویان کارشناسی ترم چهارم و دروس مختص مقطع دکتری است.

? امتحانات پایان‌ترم #همه‌ی_دروس ترم آینده (صرف نظر از نحوه‌ی ارائه) و امتحانات میان‌ترم دروسی که به صورت حضوری ارائه می‌شوند، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

? جلسات دفاع از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکترا به صورت حضوری برگزار خواهد شد. در شرایط خاص که به دلایلی موجه و با تأیید معاون تحصیلات تکمیلی دانشکده، امکان حضور ممتحنین خارجی در جلسه دفاع نباشد، جلسه به صورت نیمه‌حضوری و با حضور دانشجو، استاد راهنما و دیگر ممتحنین برگزار خواهد شد. حضور مستمعین در جلسات دفاع، به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هماهنگی معاون تحصیلات‌تکمیلی دانشکده مجازاست.

? دانشجوهای متقاضی استفاده از خوابگاه برای شرکت در جلسه دفاع می‌توانند برای حداکثر ۳ روز در بازه زمانی قبل یابعداز روز دفاع از امکانات‌خوابگاهی بهره‌مندشوند.

? برگزاری جلسات دفاع از پروژه‌های کارشناسی (در دانشکده‌هایی که جلسات دفاع از پروژه های کارشناسی برگزار می‌شود)، برای دانشجوهایی که نیاز به استفاده از امکانات خوابگاهی ندارند، بلامانع است.

?معاونت دانش‌جویی دانشگاه #امکانات_خوابگاهی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۳۹۹ و نیز امکان اسکان موقت همه‌ی دانش‌جویان را در ایام امتحانات فراهم خواهد کرد. جزئیات‌موضوع توسط معاون‌دانشجویی اعلام‌خواهدشد.

? ارائه غذا در #سلف نیز برای همه دانشجویانی که در دروس حضوری ثبت‌نام کرده‌اند انجام خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *