فروردین ۹, ۱۴۰۳

مهلت ثبت‌نام جشنواره دانشجوی نمونه امروز به پایان می‌رسد

  • دی ۱۱, ۱۴۰۰

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت ثبت نام بیست و نهمین و سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه، امروز شنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد.

تمامی دانشجویان متقاضی دانشگاه‌های تابعه وزارت بهداشت، می‌توانند بامراجعه به سایت جشنواره nemooneh.behdasht.gov.ir، نسبت به ثبت نام وتکمیل اطلاعات و مدارک آموزشی، پژوهشی و فرهنگی اقدام کنند.

دبیرخانه جشنواره دانشجوی نمونه کشوری وزارت‌های بهداشت و علوم و با همکاری دانشگاه‌های سراسر کشور، بیست و نهمین و سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه را برگزار می‌کنند.

جشنواره دانشجوی نمونه کشوری هرساله باهمکاری دو وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری معاونت‌های دانشجویی فرهنگی دانشگاه‌های سراسر کشور، باهدف ایجاد انگیزه بین دانشجویان درخصوص فعالیت‌های علمی-پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و فناوری‌های جدید و همچنین شناسایی استعداد‌ها و حمایت از فعالیت‌های دانشجویان، برگزار می‌شود.

بیست و هشتمین دوره این جشنواره در سال ۹۸ برگزار شده بود که برگزاری جشنواره در سال ۹۹ به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها و همچنین ممنوعیت برگزاری همایش‌های حضوری، به تعویق افتاد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *