اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

گنجی:شرایط مطلوبی باید برای استقبال از دانشجویان حضوری در ترم آینده ایجاد شود

  • دی ۶, ۱۴۰۰

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: دانشگاه‌ها باید شرایط مطلوبی را برای استقبال از دانشجویان حضوری در ترم آینده فراهم کنند.

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و از امکانات رفاهی و خوابگاهی دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس بازدید کرد.

در این جلسه که دردایی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه،  وکیل پور، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده، دهقانی، رئیس دفتر فنی و عمرانی دانشکده، خادمی، مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه و تعدادی از مسئولان واحد‌های داخلی دانشکده کشاورزی حضور داشتند، ابتدا از خوابگاه در حال تعمیر دکتر موسی نژاد بازدید به عمل آمد و دردایی و خادمی توضیحاتی را در این خصوص ارائه دادند.

در ادامه رئیس صندوق رفاه با حضور در خوابگاه دانشجویان پسر شهید احمدی روشن، از بخش‌های مختلف خوابگاه شامل سایت مرکز کامپیوتر، نمازخانه، قسمت‌های بهداشتی و رفاهی خوابگاه بازدید کردند و وکیل پور معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده توضیحاتی را در خصوص آن ارائه نمود. درادامه از سالن‌های غذاخوری دانشکده بازدید صورت گرفت که با توضیحات دهقانی، رئیس دفتر فنی و عمرانی دانشکده کشاورزی همراه بود.

در انتهای بازدید،  گنجی ضمن تقدیر از مسئولین دانشگاه تربیت مدرس و دانشکده کشاورزی، اظهار داشت:مجموعه دانشجویی مناسبی را در پردیس کشاورزی داریم، مخصوصا مجموعه‌ای که از نظر رفاهی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است، البته مسائل و مشکلات کوچکی هم وجود دارد که انشاالله با همکاری صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه حل و فصل خواهیم کرد تا دانشگاه با شرایط مطلوبی آماده استقبال از دانشجویان حضوری در ترم آینده باشد.

گفتنی است پس از این دیدار، گنجی  با حضور در دفتر سرپرست دانشگاه با فرهاد دانشجو دیدار و گفتگو کردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *