فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

دانشجویان غیر ایرانی در جشنواره دانشجوی نمونه شرکت میکنند

  • دی ۵, ۱۴۰۰

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از انتخاب و تجلیل از دانشجوی نمونه بین الملل(غیرایرانی) در برنامه جشنواره دانشجوی نمونه کشوری ( ۱۴۰۰ ) برای اولین بار خبر داد.

اردوان ارژنگ  با اشاره به انتخاب و تجلیل از دانشجوی نمونه بین الملل در برنامه جشنواره دانشجوی نمونه کشوری (۱۴۰۰) گفت: امسال انتخاب و تجلیل از دانشجوی نمونه بین الملل (غیرایرانی) در برنامه جشنواره دانشجوی نمونه کشوری (۱۴۰۰) با رعایت آئین نامه و شیوه نامه جشنواره دانشجوی نمونه کشوری اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته دانشجویان غیرایرانی که در دانشگاه‌های داخل کشور تحصیل می‌کردند، نمی‌توانستند در جشنواره دانشجوی نمونه کشوری شرکت کنند، اما امسال برای اولین بار به این دانشجویان اجازه داده شده است تا در حوزه خود در این رقابت شرکت کنند.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان افزود: امسال حدود ۴ الی ۵ نفر نیز از دانشجویان غیرایرانی که در دانشگاه‌های داخل کشور تحصیل می‌کنند به عنوان دانشجوی نمونه بین الملل معرفی و تجلیل خواهند شد.

اردوان ارژنگ پیش از این اعلام کرده بود: با توجه به در خواست دانشگاه‌ها در راستای تمدید مهلت ثبت نام دانشجویان برای شرکت در جشنواره دانشجویان نمونه با هماهنگی‌های بعمل آمده تا پایان وقت اداری ساعت (۱۴:۳۰) روز شنبه ۱۱ دی ماه تمدید شد.

وی عنوان کرده بود: تمامی دانشجویان متقاضی دانشگاه‌های دولتی، غیر انتفاعی و پژوهشگاه‌های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین دانشگاه‌های، پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.portal.saorg.ir نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان یاد آور شده بود: مهلت اعلام شده تمدید نخواهد شد و پس از بسته شدن سامانه ثبت نام، درخواست‌هایی که ثبت نهایی نشده باشند ارزیابی نخواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *