اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

نشست خبری چهارمین همایش ملی مدیریت دانش و کسب وکارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی و رونمایی از مجله علمی اکتشاف و پرداش هوشمند دانش مؤسسه آموزش عالی فردوس در مشهد

  • آذر ۲۷, ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی فردوس و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان حمید طباطبایی دبیر اجرایی چهارمین همایش ملی مدیریت دانش و کسب و کار الکترونیک و دبیر اجرایی همایش ملی نقش خراسان در شکوفایی هنر و معماری ایرانی اسلامی در نشست رونمایی از اولین شماره مجله علمی اکتشاف و پردازش هوشمند دانش که در اتاق جلسات موسسه آموزش عالی فردوس برگزار شد گفت: اولین بخش مهم این نشست، پرداختن به سومین همایش ملی نقش خراسان در شکوفایی هنر و معماری ایرانی است که از ۲۸ لغایت ۳۰ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ در مشهد برگزار می‌شود.

وی گفت: ما در گذشته در برگزاری دو همایش قبلی که در سال‌های ۹۶ و ۹۴ برگزار شدند و مکمل سومین همایشی است که در پیش رو داریم، بسیار موفق عمل کرده ایم و امیدواریم در این همایش هم مثل گذشته و چه بسا بهتر از گذشته افتخار آفرینی کنیم.

دبیر اجرایی همایش‌های موسسه آموزش عالی فردوس در اردیبهشت ۱۴۰۱ گفت: مزیت کار این همایش این است که از بهترین دانشگاه‌های معتبر هنری کشور در این همایش حضور دارند و میتوانیم از حضور اساتید به نام حوزه هنر در کشور هم در این همایش بهره ببریم.

طباطبایی گفت: همچنین از دانش و تجربه آن‌ها در بهتر برگزار شدن این همایش استفاده کنیم و با این نوع مشارکت سازنده، بتوانیم همایش مناسبی داشته باشیم.

او گفت: حتی ما رایزنی‌های بسیار خوبی با افراد خارج از کشور و اساتید بین المللی و داخلی انجام دادیم که حضور آنان نیز در این همایش می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.

دبیر اجرایی همایش‌های موسسه آموزش عالی فردوس در اردیبهشت ۱۴۰۱ گفت: باید بگویم که این همایش از همین حالا و شاید هم از چندی پیش شروع شده است و کارگاه‌های متفاوت و پر ثمره‌ای هم مرتبط با موضوع همایش در گناباد و دیگر شهر‌های خراسان رضوی با حمایت میراث فرهنگی برگزار می‌شود.

طباطبایی گفت: از همین الان با کارگاه‌های مرتبط با همایش شروع شده و در ۳۰ اردبیشهت تمام خواهد و برنامه‌های متعددی خواهد داشت.

وی گفت: همانطور که در ابتدا گفتیم اولین دوره همایش مدیریت ملی دانش و کسب و کارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در سال ۹۶ برگزار شد که در آن زمان خیلی بحث این همایش مطرح و بزرگ نبود، اما اکنون و با گذر زمان و ورود ویروس منحوس کرونا به کشور این همایش به عنوان یک برند به کار خودش ادامه می‌دهد.

دبیر اجرایی همایش‌های موسسه آموزش عالی فردوس در اردیبهشت ۱۴۰۱ گفت: هنرمندان جدای از زحماتی که می‌کشند خیلی درآمد بالایی از هنر خود ندارند پس باید بستر مناسبی برای آن‌ها در کشور ایجاد شود تا آنهاهم از محصولات هنری خود درآمدزایی داشته باشند.

طباطبایی گفت: در بحث همایش‌ها ما می‌خواهیم به اصل موضوع کسب و کار بپردازیم و به کسب کار به عنوان یک رویکرد جدید نگاه کنیم.

او گفت: در حوزه کسب و کار الکترونیک هم ما در دنیا میتوانیم ادعا داشته باشیم چراکه‌ای سی تی رشته‌ای هست که کاملا در سطح دنیا به روز است؛ همچنین درفناوری اطلاعات این ادعا را داریم و به جرات میتوانیم بگوییم که هیچ فاصله‌ای با سطح بین اللملی نداریم.

دبیر اجرایی همایش‌های موسسه آموزش عالی فردوس در اردیبهشت ۱۴۰۱ گفت: سومین بخش دارای اهمیت در این نشست رونمایی از اولین شماره مجله اکتشاف و پردازش هوشمند دانش است؛ یعنی دانش آنقدر حائز اهمیت است که باید آنرا با تلاش زیاد کشف کرد.

طباطبایی گفت: این مجله ارکان بسیار خوبی دارد و سردبیر علمی این مجله آقای دکتر محمودزاده از اساتید به نام کشور هستند.

وی گفت: شماره اول و دوم و سوم این مجله چاپ شده است و در این نشست از چهارمین شماره آن رونمایی خواهد شد همچنین این مجله به زودی مجوز علمی را از وزارت علوم هم خواهد گرفت و به دو زبان نوشته خواهد شد.

نگاه نشریه علمی اکتشاف و پردازش هوشمند دانش نگاه بین رشته‌ای است

دکتر سعیده باباجانی دبیر کمیته علمی همایش مدیریت چهارمین همایش ملی مدیریت دانش و کسب و کار‌های الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی هم گفت: یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که برای برگزاری یک همایش می‌افتد این است که بتواند کد ISC را بگیرد و این یکی از بخش‌های مهم یک همایش است و خوشبختانه همایش مدیریت چهارمین همایش ملی مدیریت دانش و کسب و کار‌های الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی این کد را از وزارت علوم دریافت کرده است.

وی گفت: ما در چهارمین همایش ملی مدیریت دانش، بر بحث تجاری شدن دانش و ارزش افزوده‌های کالا‌ها تاکید داریم.

جانشین دبیر مجله نشریه علمی اکتشاف و پردازش هوشمند دانش گفت: مجله نشریه علمی اکتشاف و پردازش هوشمند دانش هم بر این بحث مانور می‌دهد و با یک نگاه بین رشته‌ای به این موضوع نگاه می‌کند که می‌تواند آثار و برکات زیادی برای جامعه علمی داشته باشد.

بخش خصوصی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد
امیراقبال حیدرپور رئیس کمیته علمی همایش نقش خراسان در شکوفایی هنر و معماری ایرانی اسلامی هم گفت: بخش خصوصی در همه جای دنیا می‌تواند کارهای بنیادی و بزرگی انجام دهد و حرکت‌های خوبی را به سرانجام برساند .

وی گفت: هدف موسسه آموزش عالی فردوس این است که بتواند کاری برای کل کشور انجام دهد نه فقط امتیازی برای دانشگاه کسب کند.

رئیس کمیته علمی همایش نقش خراسان در شکوفایی هنر و معماری ایرانی اسلامی گفت: ما در کشور تاحدی در حوزه اشتغالزایی دچار مشکل هستیم اما موسسه آموزش عالی فردوس با همکاری مسئولان توانسته است جایگاه خوبی در همایش هایی که برگزار می‌کند در این زمینه داشته باشد.

حیدرپور گفت: ما در دانشگاه وقتی کاری را شروع میکنیم با عشق به اتمام می‌رسانیم و بازخورد آن راهم در جامعه می‌بینیم و می‌شود گفت تاکنون موسسه فردوس به عنوان بخش خصوصی کارخود را به نحو احسن انجام داده است.

در پایان این نشست از پوستر‌های چهارمین همایش ملی مدیریت دانش و کسب و کار‌های الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی که از ۲۹ لغایت ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می‌گردد، پوستر سومین همایش ملی نقش خراسان در شکوفایی هنر و معماری ایرانی اسلامی و پوستر اولین شماره مجله علمی- تخصصی اکتشاف و پردازش هوشمند دانش رونمایی شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *