اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

بازدید مدیران موسسه آموزش عالی خراسان از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی

  • آذر ۲۰, ۱۴۰۰

جمعی از مدیران موسسه آموزش عالی خراسان از مجموعه در حال ساخت باغ-موزه، مرکز اسناد و حوزه تدوین دانشنامه دفاع مقدس واقع در پارک کوهسنگی مشهد بازدید به عمل آورده و در جلسه ای به میزبانی مدیر دانشنامه حضور پیدا نمودند.

در این بازدید که صبح روز چهارشنبه و به دعوت مدیریت دانشنامه دفاع مقدس استان خراسان از آن مجموعه به عمل آمد، آقایان دکتر خواجوی، ریاست، مهندس آقایی معاون فرهنگی و دانشجویی، رجایی، مدیر فرهنگی و دانشجویی، و مهندس احمدیان مدیر روابط عمومی از طرف موسسه حضور پیدا نمودند و با فعالیت های دانشنامه به طور مختصر آشنا شدند. همچنین آقایان «دکتر قاصد نظامیان» مدیر دانشنامه و «دکتر محمدعلی احمدیان»، مدیر علمی دانشنامه، به توضیحاتی در مورد روند فعالیت های انجام شده به منظور تدوین دانشنامه ای با اطلاعات کاملا مستند و دقیق پرداختند . در پایان نیز با برگزاری جلسه ای مشترک، پیرامون راهکارهای همکاری از جمله مشارکت اعضای هیات علمی و دانشجویان موسسه آموزش عالی خراسان در امر تدوین دانشنامه و عقد قراردادهایی در این زمینه بحث و بررسی های لازم صورت گرفت.

در این جلسه دکتر نظامیان با اشاره به اهمیت ثبت مستند تاریخ دفاع مقدس، ابراز امیدواری نمودند همکاری اقشار مختلف جامعه علمی در این امر بتواند به آشنایی و الفت هرچه بیشتر آنها با شهدای دفاع مقدس، آرمان و اهداف آنها کمک کند و روح معنویت، امیدواری و تلاش در جهت تحقق آرمان های متعالی انقلاب اسلامی را در جامعه تزریق نماید.

گفتنی است پیش از این مدیر و مدیر علمی دانشنامه به دعوت موسسه آموزش عالی خراسان در این موسسه حضور یافته و با قابلیت ها و توانمندی های موجود و رویکردهای فرهنگی موسسه آشنا شده بودند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *