فروردین ۳۰, ۱۴۰۳

راه اندازی سامانه ای برای ارتقا و رشد مجلات علمی پژوهشی

  • آذر ۱۸, ۱۴۰۰

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یک هزار کرسی ترویجی در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده است.

 

به نقل از دانشگاه آزاد، جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی قم به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

 

دکتر خسروپناه در این جلسه با اشاره به لزوم برگزاری کرسی های نظریه پردازی با محوریت استادان و اعضای هیأت علمی گفت: برگزاری کرسی های ترویجی در دانشگاه ها بسیار حائز اهمیت است، زیرا استادان و اعضای هیأت علمی با برگزاری کرسی های نظریه پردازی لازم است به یک نظریه علمی دست یابند. لذا هر استاد دانشگاه آزاد اسلامی با حضور فعال در عرصه کرسی های ترویجی باید یک نظریه علمی داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه تاکنون یک هزار کرسی ترویجی در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده، گفت: در نظر داریم همایش ملی کرسی های نظریه پردازی را با حضور تمامی اساتید نظریه پرداز و فعالان کرسی های ترویجی برگزار کنیم.

 

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر لزوم ایجاد مجلات تخصصی بر مبنای رشته های تحصیلی دانشکده ها، گفت: همزمان با ارتقاء اساتید باید مجلات علمی پژوهشی دانشگاه ها نیز رشد داشته باشند، بنابراین اساتید دانشگاه باید در ارتقاء مجلات علمی پژوهشی دانشگاه ها حضور فعال داشته باشند.

 

وی از راه اندازی سامانه ای به منظور ارتقاء و رشد مجلات علمی پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و بر رسیدگی به ارتقاء علمی مجلات تخصصی دانشگاه ها تأکید کرد.

 

خسروپناه با اشاره به اجرای طرح تعاون در دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: اجرای طرح تعاون در دانشگاه آزاد اسلامی بسیار ارزشمند است، بنابراین باید با استفاده از تمامی ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی طرح تعاون ملی با محوریت هنر و معماری راه اندازی تا هنر و معماری رشد و بالندگی خود را داشته باشد.

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *