فروردین ۹, ۱۴۰۳

از سوی معاون دانشگاه اعلام شد؛ آخرین وضعیت برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر ۱۴۰۰ پیام نور

  • آذر ۱۶, ۱۴۰۰

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور آخرین وضعیت رایزنی ها برای پذیرش دانشجو و برگزاری آزمون در دوره کارشناسی ارشد فراگیر سال ۱۴۰۰ این دانشگاه را تشریح کرد.

علیرضا دل افکار درباره نتایج رایزنی‌ها برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۰ گفت: دانشگاه پیام نور در حال رایزنی و تلاش است تا امسال در دوره کارشناسی ارشد فراگیر، پذیرش دانشجو داشته باشد.

وی ادامه داد: ولی قطعیت اجرایی و عملیاتی شدن برگزاری آزمون و پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد فراگیر ۱۴۰۰ زمانی است که شورای سنجش و پذیرش نظر نهایی و مثبت خود را اعلام کند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور یاد آورشد: بنابراین در حال تلاش برای پذیرش دانشجو در دوره مذکور هستیم ولی اجرایی شدن آن نیاز به مجوزهای مراجع قانونی مربوطه دارد.

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۰ در حال حاضر منتظر نتیجه رایزنی دانشگاه پیام نور بوده و با توجه به مشخص نبودن نتیجه رایزنی‌ها در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

به نظر می‌رسد با توجه به زمان کمی که تا نیمسال دوم خواهیم داشت اگر ثبت نام تا پایان آذرماه صورت نگیرد، می‌توان برگزاری این آزمون را کان لم یکن تلقی کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *