فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی مطرح کرد؛ کاربردی کردن آموزش در اولویت دانشگاه جامع علمی کاربردی

  • آذر ۶, ۱۴۰۰

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: جذب دانشجو از سیاست‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی است و رویکرد این دانشگاه، کاربردی کردن آموزش هاست.

 به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، نشست حسین بلندی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با کارکنان دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه برگزار شد.

حسین بلندی ضمن تبریک هفته بسیج و تشکر از فعالیت‌هایی که تاکنون انجام شده در این جلسه افزود: دفتر نهاد در این دانشگاه داعیه دار هدایت معنوی مجموعه دانشگاه است و باید در زمینه تربیت نیروهای خداباور و خودباور قدم بردارد.

وی در ادامه بیان کرد: ایجاد اشتغال از اهداف اصلی دانشگاه جامع علمی کاربردی است و به معنای استقلال و خودباوری است و ایجاد هر شغل به معنی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است و سیاست‌های تمامی مجموعه‌های این دانشگاه و همینطور دفتر نهاد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز باید در جهت تحقق این شعارها و کمک به بروز شدن آن باشد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطر نشان کرد: جذب دانشجو از سیاست‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی است و رویکرد این دانشگاه، کاربردی کردن آموزش هاست.

وی گفت: انسجام کار فرهنگی در دانشگاه بسیار با اهمیت است و بخش‌های مختلف فرهنگی باید در کنار هم و با هماهنگی و یاری یکدیگر عمل کنند و به یکدیگر متصل باشند تا اهداف این دانشگاه را به ثمر برسانند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه افزود: تشکیل مستمر جلسات شورای فرهنگی از دیگر رویکردهایی است که در این دانشگاه به آن پرداخته خواهد شد.

وی اذعان داشت: مجموعه فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی باید یک برنامه فرهنگی واحدی را مشخص کند که نقش هرکدام از اجزا مانند تکه‌های پازل تکمیل کننده و دارای خروجی یکسان باشد و این یک تقسیم کار ملی فرهنگی در داخل مجموعه فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی است و تدوین این برنامه نیز از مهمترین رویکردهای فرهنگی پیش روی این دانشگاه خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *