فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

معاون بسیج اساتید: ورود دانشگاهیان برای توسعه کشور مساله‌محور باشد

  • آذر ۲, ۱۴۰۰

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید گفت: اساتید و دانشجویان با رویکرد مساله‌محوری برای حل مشکلات، توسعه و اقتدار کشور بیش از پیش کوشا باشند.

وحید آرایی شامگاه دوشنبه در بازدید از اندیشکده و نمایشگاه دائمی دستاوردهای دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان اظهار داشت: استاد و دانشجو باید مسائل و مشکلات کشور را در سطوح ملی و استانی شناسایی و نسبت به رفع آنان اقدام کنند.
معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید گفت: توجه به اصول مهمی مانند نوسازی و تحول آفرینی هدفمند و انقلابی و مبنا قراردادن نگاه مساله‌محور اثربخش و جامعه گرایانه در برنامه‌ها و فعالیت‌ها و کاربست تفکر انتقادی و آینده‌پژوهانه از رویکردهای اصلی بسیج اساتید است.

وی اضافه کرد: مجموعه سازمان بسیج مستضعفین و سازمان بسیج اساتید کشور با نگاه علمی و مساله‌محور از اقدامات دانشگاه‌های فنی و حرفه ای حمایت همه جانبه می‌کند.

وی بیان کرد: عملکرد و اقدامات اساتید بسیجی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در زمینه اختراعات و نوآوری های حوزه های مورد نیاز صنعت ستودنی است.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور، عملکرد دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در زمینه اشتغال دانش‌آموختگان را جزو برترین های کشور دانست و گفت : باید قدردان این مجموعه دانشگاهی بود و نسبت به حل مشکلات آنان اقدام شود.
اندیشکده و نمایشگاه دائمی دستاوردهای دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با هدف معرفی و شناساندن توانمندی های دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه ای و تقویت حس اعتماد و خودباوری برپا شده است.
دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با چهار دانشکده در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان مشغول به فعالیت است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *