اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

رئیس جدید دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران منصوب شد

  • آذر ۲, ۱۴۰۰

سرپرست دانشگاه تهران در حکمی دکتر ابراهیم متقی استاد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران را به عنوان رئیس جدید این دانشکده منصوب کرد.

 سید محمد مقیمی در حکم انتصاب رئیس جدید دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران آورده است:

«نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی، پژوهشی و اجرایی به مدت سه سال به عنوان رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود ضمن تعامل سازنده با کلیه ذی‌نفعان دانشکده و همچنین بهره‌مندی از توان مدیران، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی، انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله برای اعتلای نماد آموزش عالی کشور را با مشی فرهنگی و خردمندانه‌ای که دارید، مورد اهتمام قرار دهید.

مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

همچنین سرپرست دانشگاه تهران در نامه‌ای خطاب به دکتر سید داود آقایی، رئیس پیشین دانشکده حقوق و علوم سیاسی، از خدمات و زحمات ایشان در دوره تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *