فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد آموزش تمامی دانشجویان دکتری بهشتی حضوری شد/تصمیم درباره امتحانات متعاقباً اعلام می‌شود

  • آذر ۱, ۱۴۰۰

معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه تمامی دانشجویان دوره دکتری به صورت حضوری آموزش می بینند،‌ گفت: با توجه به اینکه تعداد این گروه از دانشجویان در کلاس های آموزشی اندک است، در نتیجه همه می توانند بدون هیچ نگرانی آموزش خود را به صورت حضوری دنبال کنند.

ضمن بیان این مطلب به برنامه دانشگاه شهید بهشتی در خصوص نحوه آموزش دانشجویان اشاره و اظهار کرد:  تمامی دانشجویان دوره دکتری از اول هفته جاری به صورت حضوری و با حفظ مقررات بهداشتی، آموزش خود را دنبال  می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد دانشجویان دکتری در کلاس های آموزشی اندک است در نتیجه همه دانشجویان می توانند بدون هیچ نگرانی آموزش خود را به صورت حضوری دنبال کنند.

معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرد: البته دانشجویان دوره دکتری از ابتدای نیم سال تحصیلی جاری آموزش ترکیبی داشتند یعنی تعدادی از آنها در کلاس های درسی و تعدادی نیز به صورت آن لاین بر سر کلاس درس حاضر بودند.

افضلیان خاطر نشان کرد: بر این اساس، جلسات دفاع از رساله‌های دکتری و پایان نامه­ های کارشناسی ارشد از اول آذرماه سال ۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار می‌شود و در موارد خاص، داوران خارج از دانشگاه شهید بهشتی با تشخیص و مجوز معاون آموزشی دانشکده/دانشگاه مربوط، می‌توانند به صورت غیرحضوری در جلسه شرکت کنند و در این صورت، جلسۀ دفاع به صورت ترکیبی(حضوری-مجازی) برگزار می‌شود.

معاون آموزش دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه علاوه بر ۲۷۰۰ نفر دانشجوی دکتری، تعداد ۸ هزار دانشجوی کارشناسی و ۹ هزار دانشجوی ارشد نیز در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند،‌گفت: دانشگاه در حال برنامه‌ریزی برای ارائه حضوری دروس آزمایشگاهی، عملی و کارگاهی (به صورت فشرده و نوبتی) به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارشناسی که نیمسال آخر تحصیل خود را می گذرانند ، می‌باشد. که این برنامه هادر زمان مناسب با توجه به زیرساخت‌ها، امکانات خوابگاهی و آموزشی و … اعلام خواهند شد.

به گفته وی، حضور دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که در مرحله انجام امور مربوط به رساله یا پایان‌نامه بوده و نیازمند استفاده از آزمایشگاه، کارگاه، مزرعه و غیره هستند، در محیط دانشگاه الزامی است. همچنین در مورد نحوه برگزاری حضوری یا غیرحضوری امتحانات پایان ترم دانشجویان نیز متعاقباً تصمیم گیری خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *