اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

از سوی معاون فرهنگی و دانشجویی؛ پروتکلهای بهداشتی در اماکن دانشجویی دانشگاه فنی وحرفه ای ابلاغ شد

  • آذر ۱, ۱۴۰۰

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای از ابلاغ دستورالعمل جامع پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با بیماری کووید ۱۹ در خوابگاه‌ها، سلف‌سرویس و اماکن دانشجویی این دانشگاه خبرداد.

رضا مهدی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل جامع پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با بیماری کووید ۱۹ در خوابگاه‌ها، سلف‌سرویس و اماکن دانشجویی گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای آخرین پروتکل بهداشتی مبارزه با بیماری کووید ۱۹ که توسط وزارت بهداشت ابلاغ شده را به دانشکده و آموزشکده‌های این دانشگاه ابلاغ کرده است.

محدودیت اسکان در خوابگاه‌ها

وی ادامه داد: بر اساس این دستورالعمل دانشجویان در اسکان در خوابگاه‌ها محدودیت دارند حداکثر دانشجویان ۴ نفر برای هر اتاق اعلام شده است، اگر دانشجویی بخواهد در خوابگاه اسکان داشته باشد حتماً باید دو دوز واکسن را زده باشد. همچنین دانشجویان حتماً باید در محیط عمومی دانشگاه از ماسک استفاده کنند.

ارائه غذا فقط به خوابگاهی‌ها

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای درباره فعالیت سلف سرویس‌ها گفت: با توجه به این موضوع که هنوز دانشجویان به صورت انبوه در دانشگاه‌ها حاضر نشده‌اند و بیشتر دانشجویانی که دارای دروس عملی هستند، در دانشگاه حضور دارند بنابراین اعلام کرده‌ایم غذای سلف سرویس‌ها ترجیحاً مختص دانشجویان خوابگاهی باشد و غذای دانشجویان در خوابگاه تحویل آنها داده شود تا تجمعی صورت نگیرد اما اگر قرار باشد غذا از طریق سلف سرویس‌ها توزیع شود، اعلام کرده‌ایم، دو متر فاصله بین دانشجویان در سلف سرویس‌ها باید رعایت شود.

وی ادامه داد: برای ورود به هر نوع تجمعی، چه سر کلاس باشد و چه خوابگاه و سلف باید دانشجویان دو دوز واکسن را زده باشند و حتماً باید ماسک داشته و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

مجهز شدن تمام کلاس‌ها، خوابگاه‌ها و سلف‌ها به تهویه

مهدی درباره اینکه چگونه از واکسینه شدن دانشجویان اطمینان کسب می‌کنید گفت: دانشجویان برای ورود به دانشگاه حتماً باید کارت واکسیناسیون خود را ارائه دهند در غیر این صورت حق حضور در دانشگاه را ندارند. دانشجویان بعد از ورود به دانشگاه نیز حتماً باید در امکان عمومی و کلاس‌های عملی با ماسک حضور داشته باشند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند. همچنین اعلام کرده‌ایم، کلاس‌ها، خوابگاه‌ها و کارگاه‌ها هر مکانی که دانشجویان حضور داشته باشند باید به تهویه مجهز شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *