اردیبهشت ۴, ۱۴۰۳

با حکم وزیر علوم؛ سرپرست «دانشگاه حکیم سبزواری» منصوب شد

  • آبان ۳۰, ۱۴۰۰

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سرپرست «دانشگاه حکیم سبزواری» را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، «محمدعلی زنگنه اسدی» را به عنوان سرپرست «دانشگاه حکیم سبزواری» منصوب کرد.

زلفی‌گل در این حکم انتصاب آورده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه حکیم سبزواری» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران‌علمی (کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی‌علمی، توسعه همه جانبه‌علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» بکار گیرید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های علی اصغر مولوی رئیس سابق دانشگاه حکیم سبزواری قدردانی کرد.

زنگنه اسدی دانش آموخته رشته جغرافیای طبیعی از دانشگاه اصفهان و عضو هیأت علمی دانشگاه حکیم سبزواری با مرتبه علمی دانشیار است و از سوابق اجرایی وی می‌توان به ریاست دانشکده ادبیات و علوم انسانی، معاونت اداری و مالی و معاونت پژوهشی دانشگاه تربیت معلم سبزوار و معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه حکیم سبزواری اشاره کرد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *