فروردین ۳۰, ۱۴۰۳

مهلت شرکت در فراخوان جذب هیات علمی سال ۱۴۰۰ تا ششم آذرماه تمدید شد

  • آبان ۳۰, ۱۴۰۰
معاون برنامه‌ریزی و امور اجرایی مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، از تمدید فرصت ثبت‌نام متقاضیان شرکت در فراخوان جذب هیات علمی سال ۱۴۰۰ تا ششم آذرماه سال جاری خبر داد.
مهلت شرکت در فراخوان جذب هیات علمی سال ۱۴۰۰ تا ششم آذرماه تمدید شد

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم؛ معاون برنامه‌ریزی و امور اجرایی مرکز جذب اعضای هیات علمی اعلام کرد: به اطلاع علاقمندان به عضویت هیات علمی دانشگاه‌ها می رساند با توجه به احتمال ایجاد اختلال در تهیه مدارک لازم برای ثبت نام و درخواست شمار زیادی از متقاضیان، مهلت ثبت نام فراخوان سال ۱۴۰۰ تا پایان ساعت اداری روز شنبه ششم آذرماه تمدید شد.

جعفر جعفری افزود: با توجه به تکمیل برخی از ظرفیت‌ها سزاوار است متقاضیانی که تاکنون ثبت نام کرده اند نسبت به ویرایش پروفایل خود و ثبت نهایی اقدام کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه فراخوان به هیچوجه مجدداً تمدید نخواهد شد از متقاضیان خواست ثبت نام خود را به آخرین ساعتها موکول نکنند.

فرایند ثبت‌نام متقاضیان بیست و پنجمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مربوط به فراخوان شهریور ۱۴۰۰ که از ۱۷ آبان ۱۴۰۰ شروع شده بود، امروز یکشنبه ۳۰ آذرماه به پایان می رسید که این زمان تا پایام وقت اداری شنبه ۶ آذر ماه تمدید شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *