فروردین ۹, ۱۴۰۳

مسولین دانشگاه نباید سهامدار مراکز آموزش علمی کاربردی باشند

  • آبان ۲۹, ۱۴۰۰

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: مسئولین دانشگاه جامع علمی کاربردی نباید سهامدار مراکز آموزش علمی کاربردی باشند.

 

حسین بلندی در اولین جلسه با اعضای هیأت رئیسه این دانشگاه تأکید کرد: معاونان، مدیران و همکاران ستادی و استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی نباید دارای مرکز آموزش علمی کاربردی بوده و همچنین نمی‌توانند عضو هیأت مؤسس مراکز آموزشی باشند.

 

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: حفظ کیفیت در فعالیت‌ها و برنامه‌های این دانشگاه، پیگیری سیاست‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی از اولویت‌های ما بوده و پرورش نیروی کارآمد و کارآفرین و بهره‌گیری از اساتید خبره به عنوان مدرسین جامعه بزرگ علمی کاربردی که به عنوان قلب تپنده دانشگاه می‌باشند؛ از ضروریات است.

 

وی گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی رئیس جمهور ایجاد اشتغال برای جوانان است. لذا برنامه‌های درسی باید بر اساس نیاز روز کشور و در جهت اشتغال‌زایی بوده به طوری که نوعی گره‌گشایی در حل مشکلات بخش‌های مختلف بوجود آورد.

 

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی کسب مرجعیت تربیت کارشناسان ملی و منطقه‌ای با برگزاری دوره‌های کوتاه مدت را از اهداف کلان دانشگاه عنوان کرد و افزود: با تلاش و جدیت کلیه دست‌اندرکاران، مدیران و همکاران، توانمندسازی نیروی انسانی بخش‌های مختلف دولتی و عمومی در سطح ملی و کشورهای منطقه امری دست یافتنی است.

 

در پایان این جلسه اعضای هیأت رئیسه دانشگاه جامع علمی کاربردی گزارش مختصری از آخرین وضعیت حوزه مسئولیت خود ارائه کرد.

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *