فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

اولین نشست تخصصی هفته جهانی کارآفرینی در تربت جام برگزار شد

  • آبان ۲۷, ۱۴۰۰

 

در آخرین روز از هفته جهانی کارآفرینی اولین نشست تخصصی کارآفرینی با حضور جمعی از کارآفرینان برتر، صاحب‌نظران و دانشگاهیان و فرماندار و جمعی از مسئولین اجرایی شهرستان تربت جام در محل سالن اجتماعات شهید نصیری فرمانداری تربت جام برگزار گردید.

? به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی وحدت، حمیدی فرماندار و رئیس کارگروه اشتغال شهرستان تربت جام با گرامیداشت این هفته گفت: کارآفرینی فرایندی است که همه ارکان جامعه بایستی در رسیدن به این مهم تلاش نمایند.

وی گفت با استفاده از یک استراتژیک معین و چشم انداز و استفاده از ظرفیتهای علمی دانشگاهی باید در مسیر کارآفرینی گام های مهم تر و موثرتری برداریم.

وی با اشاره به مولفه های مهارت آموزی، هم افزایی، ایجاد شرایط لازم و فرهنگ‌سازی در ایجاد بستر کارآفرینی گفت: تربت جام با پیشینه تاریخی فرهنگی، شهرستانی با فرهنگ غنی می باشد که الحمدالله با این تلاش و همت مردمی در توزیع اعتبارات صندوق توسعه ملی با مبلغ ۴۷ میلیارد تومان در استان رتبه اول را دارا هستیم.
وی وظیفه تمامی مسئولین دست اندرکاران این امر را حمایت از تولید و کارآفرینی دانست که منطبق بر بیانات و شعار سال مقام معظم رهبری است.

? در این مراسم خانم دکتر احمدی عضو هیات علمی و مدیر پژوهشی موسسه آموزش عالی وحدت تربت جام کارگاه آشنایی با اکوسیستم کارآفرینی به ضرورت شناخت و معرفی ابعاد اکوسیستم کارآفرینی پرداخت و محورهای مختلف آن را بیان نمود.

? در پایان این مراسم از کارآفرینان شهرستان و فارغ التحصیلان دانشجویی کارآفرین دانشگاه وحدت تقدیر گردید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *