اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

جزئیات میهمانی دانشجویان کارشناسی ارشد اعلام شد

  • آبان ۲۵, ۱۴۰۰

به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، فرزاد جهان‌بین، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «میهمانی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ورودی نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از بدو پذیرش به واحد دانشگاهی محل سکونت والدین یا همسر و یا نزدیک‌ترین واحد دانشگاهی به محل سکونت والدین یا همسر» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کرد.

جهان بین در این دستورالعمل تأکید کرده است: با توجه به شرایط حساس کرونا در کشور و بهره گیری از مدل آموزشی مجازی تا مساعد شدن شرایط برای حضوری شدن کلاس‌های آموزشی و در جهت رفاه حال دانشجویان پس از حضوری شدن دانشگاه‌ها و با عنایت به وضعیت متفاوت استان‌ها و شهرها، دانشگاه آزاد اسلامی امکان تحصیل به صورت میهمان در شهر محل سکونت والدین یا همسر و یا نزدیک‌ترین شهر به محل سکونت والدین یا همسر برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ورودی نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از بدو پذیرش را فراهم کرده است.

براساس بند‌های این دستورالعمل؛ پس از ثبت‌نام قطعی پذیرفته‌شدگان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ورودی نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در واحد مبدأ و ثبت درخواست متقاضیان در سامانه منادا به آدرس monada.iau.ir درخواست‌ها بررسی و نتیجه از طریق این سامانه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است، به منظور کاهش تردد دانشجویان بین محل سکونت و تحصیل، یک نیمسال میهمانی دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد به شهر محل سکونت و یا نزدیک‌ترین واحد به محل سکونت والدین یا همسر با توجه به شرایط خاص امکان پذیر است. این شرایط عبارتند از:

• دارا بودن شرایط عمومی مندرج در شیوه‌نامه نقل و انتقالات دانشجویی
• دارا بودن رشته / گرایش دانشجو در واحد دانشگاهی مقصد
• تأیید عدم مغایرت محل سکونت با واحد مقصد انتخابی دانشجو

مدارک لازم برای میهمانی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ورودی نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ شامل تصویر صفحه اول شناسنامه والدین یا همسر و ارائه مدارک محل سکونت (سند منزل یا اجاره‌نامه معتبر) است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *