فروردین ۹, ۱۴۰۳

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم منصوب شد

  • آبان ۲۵, ۱۴۰۰
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی؛ دکتر «عبدالحسین کلانتری» را به مدت دوسال به عنوان «معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم» منصوب کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، در این حکم انتصاب آمده است؛

جناب آقای دکتر عبدالحسین کلانتری

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به مدت دو سال به سمت «معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با تکیه بر تجربیات و دستاوردهای چهار دهه گذشته، تحولی فرهنگی و اجتماعی متناسب با ارزش‌ها و باورهای دینی، انقلابی و میهنی در مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی با هدف زمینه‌سازی برای تحقق «تمدن نوین اسلامی» و شعارِ محوری دولت سیزدهم؛ «دولت مردمی، ایران قوی» با رویکردی «حکمت‌بنیان» صورت پذیرد.

امید است در مسیر تحقق اهداف متعالی اسناد بالادستی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه عملیاتی‌سازی راهبردهای طرح شده در «سند دانشگاه اسلامی» و «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» در حوزه علم و فناوری و سبک زندگی اسلامی ایرانی و برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، با همکاری و هم‌افزایی با معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی مؤسسات آموزش عالی موفق و سربلند باشید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

دکتر کلانتری (زاده ساری _۱۳۵۶)، دارای دکترای تخصصی جامعه‌شناسی، عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه تهران است. وی پیش از این مسئولیت‌های اجرایی مختلفی در حوزه فرهنگی اجتماعی داشته است. مدیرکل پژوهش‌های رادیو، معاون آموزش و پژوهش دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و رئیس پژوهشگاه فضای مجازی کشور در کارنامه کاری وی دیده می‌شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی سابق وزارت علوم، در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *