اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد؛ مصوبات هیأت های مرکزی جذب برای تمام دانشگاه ها لازم الاجرا شد

  • آبان ۱۸, ۱۴۰۰

مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: تمامی مصوبات، تصمیمات و آرایی که هیأت‌های مرکزی جذب، حسب مورد وضع، اتخاذ و صادر می‌ کند، برای تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی لازم الاجرا است.

مرکز جذب هیأت علمی وزارت علوم اعلام کرد: هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی در دویست و هفتاد و هفتمین جلسه مورخ ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در خصوص لازم الاجرا بودن مصوبات هیأت‌های مرکزی جذب توسط دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی، به شرح ذیل تصویب کرد:

ماده واحده- تمامی مصوبات، تصمیمات و آرایی که هیأت‌های مرکزی جذب، حسب مورد وضع، اتخاذ و صادر می‌گردد برای تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی لازم الاجرا است.

تبصره:

هر گونه استنکاف و ایجاد مانع یا تأخیر در اجرای مصوبات، تصمیمات و آرای صادره در خصوص جذب اعضای هیأت علمی، تمدید و تبدیل وضعیت در مراحل مختلف استخدام (اعم از پیمانی، رسمی آزمایشی، رسمی قطعی، حق التدریس، راتبه تحصیلی و طرح سربازی) مستوجب مسئولیت قانونی و تخلف محسوب می‌شود. ضمناً تفسیر قوانین، مقررات و دستور العمل های عناوین فوق و مشابه به عهده هیأت عالی جذب است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *