فروردین ۹, ۱۴۰۳

قطع دسترسی به سامانه های آموزشی به دلیل اقساط معوق دانشجویان

  • آبان ۱۶, ۱۴۰۰

بسیج دانشجویی برخی از واحدهای دانشگاه آزاد خواستار رفع فوری مشکل قطع دسترسی دانشجویان به سامانه های آموزشی شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و ۵ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تهران بزرگ در نامه‌ای از طهرانچی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی خواستار رفع فوری مشکل قطع دسترسی دانشجویان به سامانه‌های آموزشی شدند.

متن نامه بدین شرح است؛

حضور ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی

جناب آقای دکتر طهرانچی

لطفاً جو دانشگاه‌ها را متشنج نفرمایید!

جوان دانشجو و دانشگاه در کلام امامین انقلاب در طی سال‌های گذشته مبدأ تحولات و موتور پیشران انقلاب اسلامی معرفی شده‌اند بنابراین برخورد مجموعه نظام آموزش عالی دانشگاه آزاد اسلامی باید متناسب با شأنیت و جایگاه این قشر تمدن‌ساز باشد. مجموعه آموزش عالی دانشگاه آزاد باید حامی و پشتیبان دانشجویان این سرزمین باشد نه اینکه شبانه دسترسی صدها هزار جوان این سرزمین را از کلاس‌ها و محافل علمی خود در دانشگاه به بهانه بدهی قطع نماید. راه‌حل مشکلات مالی دانشگاه آزاد اسلامی نه در جیب دانشجو بلکه در اصلاح ساختارها و شفافیت در عملکرد مالی دانشگاه آزاد می‌باشد.

اقدام اخیر سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در قطع کردن دسترسی دانشجویان به سامانه آموزشی باعث خسارات فراوان از جمله یک روز تعطیلی آموزش در کل دانشگاه آزاد کشور شده است که شما و مجموعه مدیریتی سازمان مرکزی باید پاسخگوی آن باشید.

مجموعه بسیج‌های دانشجویی ذیل خواستار رفع فوری مشکل قطع دسترسی دانشجویان و تغییر در سیاست‌های سلبی مغایر با جایگاه دانشجو در منظومه فکری امامین انقلاب می‌باشند.

به گزارش مهر، بنا بر اعلام دانشجویان دانشگاه آزاد، دسترسی اغلب دانشجویانی که تاکنون نسبت به تسویه بدهی خود اقدام نکرده‌اند در سامانه‌های آموزشی دان و وادانا برای حضور در کلاس‌های آنلاین مسدود شد.

گفته می‌شود علت مسدود شدن سامانه عدم پرداخت شهریه و اقساط معوق بوده است؛ این در حالی است همیشه قبل از امتحانات ترم این اقدام صورت می‌گرفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *