اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

خاکی صدیق: باید به سمت آموزش حضوری برگردیم

  • آبان ۸, ۱۴۰۰

خاکی‌صدیق معاون آموزشی وزیر علوم با اشاره به اینکه توجه به امتحانات حضوری پایان ترم دانشگاه‌ها امری لازم و ضروری است، افزود: باید برنامه‌ریزی داشته باشیم که حداقل بخشی از امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها به صورت حضوری برگزار شود.

معاون آموزشی وزیر علوم با اشاره به اینکه آغاز آموزش حضوری در دانشگاه‌ها، با توجه به امکانات و محدودیت‌های هر دانشگاه با برنامه‌ریزی استانی انجام می‌شود، گفت: اینکه دانشگاه‌های کشور آموزش ترکیبی را به چه صورتی ساماندهی و اجرا کنند به برنامه داخلی هر دانشگاه مربوط می‌شود. از لحاظ خوابگاهی، خدمات رفاهی و درصد دانشجویان غیربومی یک محدودیت جدی بر سر راه آموزش حضوری است، لذا با توجه به تنوع این محدودیت‌ها برنامه‌ریزی برای آغاز آموزش حضوری بر عهده دانشگاه‌هاست که باید برنامه‌های عملیاتی خود را ارائه کنند.

معاون آموزشی وزارت علوم بحث از سرگیری آموزش حضوری را یک قانون دانست و تصریح کرد: باید در جهت آغاز آموزش حضوری دانشگاه‌ها و توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا حرکت کنیم.

وی افزود: علی‌رغم دستاورد‌های آموزش الکترونیکی، جایگاه آموزش حضوری جایگاه غیرقابل انکاری است و باید به سمت آن برگردیم. البته این بازگشت باید به صورت ترکیبی باشد؛ برگشتی نوین با ترکیبی جدید.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *