فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

اطلاعیه ثبت‌نام دومین دوره مسابقات بنیاد ملی نخبگان «ره نشان»

  • آبان ۲, ۱۴۰۰

بر اساس اطلاعیه اعلامی، مسابقات ملی ره‌نشان با حمایت بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری با هدف شناسایی دانشجویان مستعد، آشناسازی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان با مسائل و چالش‌های کشور، تشکیل هسته‌های دانش‌بنیان، توانمندسازی آنان و اتصال به مراکز فناوری و صنعتی کشور برگزار می‌شود.
در نخستین دوره این مسابقات ۴۵۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور شرکت کردند که به انجام ۵۶ پروژه تعریف شده از سوی مجموعه‌های دانش‌بنیان و صنعتی در بازه زمانی پنج ماهه پرداختند، که در نهایت تیم‌های برتر علاوه بر بهره‌مندی از جوایز مادی و معنوی، جهت همکاری بلندمدت با شرکت تعریف کننده پروژه، معرفی شدند.
در دومین دوره این مسابقات، شرکت‌های فناور و صنعتی در پنج حوزه سلامت، حمل و نقل، مواد و معدن، هوشمندسازی و انرژی اقدام به تعریف پروژه کرده‌اند تا شرکت‌کنندگان ضمن ارزیابی اولیه و تیم‌سازی، وارد فاز حل مسأله و انجام این پروژه‌ها شوند.
این دوره مسابقات، از پاییز سال جاری تا پایان سال با شعار «خودتو دست کم نگیر، دست به کار شو» برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است، شرکت در کارگاه‌های آموزش عمومی و تخصصی، کسب تجربه انجام پروژه‌های واقعی با کمک راهبران متخصص شرکت و تیم‌سازی از مزایای اصلی شرکت در این مسابقه است. تیم‌های برگزیده این مسابقات علاوه بر امتیاز فعالیت نخبگانی و جوایز نقدی، از مزایای طرح‌های شهید احمدی روشن و شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند خواهند شد.
ثبت این دوره از مسابقات تا ۴ آبان ماه ادامه خواهد داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت رسمی «ره نشان» به آدرس Rahneshan.ir مراجعه کنید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *