فروردین ۲۸, ۱۴۰۳

در مراسمی از رتبه های برتر کنکور روستای چشمه گل مرکز دهستان جامرود تربت جام تقدیر شد.

  • مهر ۲۷, ۱۴۰۰

 

عصر امروز همایش تجلیل از برترین های ‌کنکور۱۴۰۰ روستای چشمه گل شهرستان تربت جام به همت اعضاء شورای اسلامی این روستا و با حضور مدیریت آموزش و پروش و معاون آموزشی و اساتید دانشگاه وحدت شهرستان تربت جام در محل مسجد خاتم انبیاء این روستا برگزار شد .

رئیس شورای اسلامی مرکز دهستان جامرود در این مراسم ضمن تبریک راهیابی ۱۱ نفر از دانش آموزان این روستا به دانشگاههای سراسری و تربیت معلم گفت : امسال به همت اعضاء شورای اسلامی و مردم و فرهنگیان عزیز این روستا از برترین های کنکور سراسری ۱۴۰۰ این روستا تجلیل می شود.

محمد فیضی گفت : این روستا با ۷۰۰ خانوار جمعیت و تلاش معلمین و همراهی خانواده ها و خود دانش آموزان توانسته است در حوزه تعلیم وتربیت وراه یابی به مراکز علمی وارتقاء سطح آموزشی گامهایی بسیار خوبی را بردارد .

محمود آریانمش مدیر آموزش و پرورش شهرستان تربت جام نیز در جمع اهالی این روستا ضمن ابراز خوشحالی از این حرکت فرهنگی و علمی و تبریک به راه یافتگان برتر به مراکز دانشگاهی گفت: رتبه های برتر کنکور هنوز مسیر طولانی درپیش دارند و از آنها میخواهیم تا انسانی مفید برای جامعه و منطقه خودشان باشند وبعد از فراغت از تحصیل سهم خودرا درپیشبرد و محرومیت زدایی منطقه ایفا کنند.

در این مراسم مسئولین موسسه آموزش عالی وحدت نیز قول کمک و همراهی دانشجویان را در جهات پژوهشی ،فرهنگی و آموزشی را دادند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *