فروردین ۳۰, ۱۴۰۳

معاون حقوقی و امور مجلس منصوب شد

  • مهر ۱۷, ۱۴۰۰

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر زلفی‌گل با صدور حکمی، دکتر مرتضی فرخی را به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس منصوب کرد

متن حکم انتصاب دکتر فرخی به این شرح است؛

جناب آقای دکتر مرتضی فرخی

سلام‌علیکم؛

نظر به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی‌های ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با تعامل سازنده و مؤثر با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در شفاف‌سازی اهداف و برنامه‌ها و تصویب قوانین مورد نیاز با عنایت به ماموریت‌های مختلف وزارت علوم، دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری، در مسیر تحقق و عملیاتی‌سازی راهبردهای طرح شده در «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» در حوزه علم و فناوری و برنامۀ ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، با به کارگیری همه ظرفیت‌های نظام علم و فناوری کشور، موفق و سربلند باشید.

رجای واثق دارم با پیروی از آموزه‌های اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مبانی علمی و قانونی، راهبردهای دولت مردمی و مساعدت آحاد دانشگاهیان عزیز، در حفظ و حراست از حقوق قانونی مجموعۀ آموزش عالی کشور و تحکیم جایگاه حقوقی و قانونی وزارت علوم نقشی مؤثر ایفا نمایید.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

دکتر فرخی پیش از این رئیس دانشگاه پیام نور باقرشهر، مشاور نمایندگان ادوار مختلف در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و معاون اداری مالی پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی را عهده دار بوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتراسلامی پناه معاون سابق حقوقی و امور مجلس در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد. ‌‌‌‌‌‌‌

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *