فروردین ۹, ۱۴۰۳

فراخوان پذیرش جذب دانشجوی بین المللی (غیر ایرانی) و تربيت نيروی انساني متخصص در دانشگاه سجاد

  • مهر ۸, ۱۴۰۰

امروزه حرکت به سمت بین المللی شدن دانشگاه‌ها و گسترش روابط علمی بین المللی امری غیرقابل انکار در پیشرفت‌های علمی وارتقای کیفیت آموزش عالی می‌باشد. دانشگاه‌های بین المللی با ایجاد گفتمان مشترک میان فرهنگ‌های مختلف می‌توانند باعث اعتلای فرهنگی و اجتماعی در جوامع شوند. بین المللی شدن دانشگاه‌ها همچنین می‎‌تواند باعث بهبود کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی شود. لذا در راستای اولویت بین‌المللی‌سازی دانشگاه و حضور فعال در عرصه‌های جهانی، اهمیت جذب دانشجوی بین‌المللی در کنار آموزش دانشجویان ایرانی، جزء وظایف مهم دانشگاه به شمار می‌رود که باید به آن توجه بسیار نمود.

بین‌المللی‌سازی دانشگاه و گسترش ارتباطات و تعاملات علمی- بین‌المللی مورد توصیه و تأکید در اسناد بالادستی می‌باشد. به همین جهت بین‌المللی‌سازی آموزش عالی و توسعه این مهم در دستور کار و سیاست‌های قطعی دانشگاه سجاد نیز قرار گرفته است؛ که تلاش‌ها و حمایت‌های لازم جهت رسیدن به این هدف مهیا گردیده است. ثمره‌ی پیگیری‌های صورت گرفته منجر به اخذ مجوز از دفتر گسترش آموزش عالي وزارت علوم، تحقيقات و فناوری جهت جذب دانشجوی بین الملل شده است.

دانشگاه سجاد از ميان متقاضیان بین‌المللی واجد شرايط در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری براساس آیین‌نامه پذیرش دانشجویان بین‌المللی (غیر ایرانی)، در نیمسال اول سال تحصيلي ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشجو مي‌پذيرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر

? مشهد-بلوارجلال‌آل‌احمد-جلال‌آل‌احمد۶۴ دانشگاه سجاد
☎️ ۰۵۱- ۳۶۰۲۹۰۰۰ ، ۰۵۱- ۳۶۰۲۹۲۰۵

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *