فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای استان سمنان رتبه اول هفته ملی مهارت کشور را کسب کرد

  • مهر ۷, ۱۴۰۰

دکتر رضا نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان : با ارزیابی های صورت گفته از سوی ستاد مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان رتبه اول هفته ملی مهارت کشور را کسب کرد.

وی با اشاره به برگزاری آیین نکوداشت هفته ملی مهارت با عنوان کارآفرینی، آموزش های فنی و حرفه ای ، نقش خیرین در توسعه آموزش های مهارتی در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان ، افزود: این افتخار بزرگ با بهره مندی از توانمندی ها، پتانسیل ها و ظرفیت های موجود به دست آمده است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان ضمن اشاره به اهمیت مهارت آموزی و ضرورت توجه به این مقوله مهم، گفت : دانشگاه فنی و حرفه ای در حوزه ی مهارت آموزی، پیشگام و پیشرو در سطح کشور است.

ایشان لازمه پیشرفت همه جانبه کشور را توجه ویژه به آموزش های مهارتی عنوان کردند و افزودند : مهارت آموزی موتور محرک ایجاد اشتغال و افزایش بهره وری در سطح جامعه است .

رضا نقدی افزود : به منظور ترویج فرهنگ مهارت آموزی، هدایت، ارتقای منزلت و تضمین جایگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مدت یک هفته به عنوان هفته مهارت نامگذاری شده است.

شایان ذکر است پس از دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان، استان های یزد، گیلان، دانشکده شریعتی تهران ، دانشکده انقلاب اسلامی تهران، فارس ، خراسان رضوی و گلستان به ترتیب حائز عنوان های دوم تا هفتم کشور شدند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *