فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

امکان ارائه درخواست بازبینی نتایج آزمون دانشنامه پزشکی فراهم شد

  • مهر ۷, ۱۴۰۰

تایج نهایی شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی روز یکشنبه ۴ مهرماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده است.

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: داوطلبانی که مایل به بازبینی نتیجه آزمون خود هستند می توانند صرفا از طریق لینک بازبینی که در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir قابل مشاهده است، درخواست خود را ارائه کنند.

مهلت ثبت درخواست بازبینی برای شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی تا دوشنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۰ است.

آزمون های کتبی و شفاهی سی و پنجمین دوره گواهینامه و دانشنامه فوق تخصصی و شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی در در روزهای ۱۱ تا ۱۴ شهریورماه در دانشگاه های علوم پزشکی منتخب برگزار شدند.

در سی و پنجمین دوره گواهینامه و دانشنامه فوق تخصصی ۴۰۹ داوطلب شرکت کرده بودند. آزمون در دو بخش کتبی (چهارگزینه ای) و شفاهی (KFP,KF,PMP…) در ۱۰ قطب دانشگاه علوم پزشکی به شیوه الکترونیک برگزار شد.

اعتبار قبولی آزمون نهایی کتبی فوق تخصصی پزشکی ۵ سال است و آزمون شفاهی دانشنامه فوق تخصصی به صورت PMP, OSCE و سایر روش های ارزشیابی شفاهی و یا مبتنی بر رایانه برگزار شده است.

هچنین در شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی ۴ هزار و ۵۵۷ نفر شرکت کرده اند. این آزمون نیز در کلیه رشته‌های تخصصی پزشکی بالینی در روزهای ۱۱ تا ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۰ در دانشگاه‌های علوم پزشکی منتخب در سطح کشور به صورت الکترونیک برگزار شد.

اعتبار قبولی آزمون کتبی دانشنامه تخصصی ۵ سال است، داوطلبانی که از قبولی ایشان در آزمون کتبی دانشنامه تخصصی بیشتر از ۵ سال گذشته و موفق به کسب قبولی در آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی نشده‌اند، ملزم به شرکت مجدد در آزمون کتبی دانشنامه تخصصی هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *