فروردین ۹, ۱۴۰۳

با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ دکتر «عبدالله معتمدی» به عنوان سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی منصوب شد

  • مهر ۴, ۱۴۰۰

با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ دکتر «عبدالله معتمدی» به عنوان سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی منصوب شد

دکتر محمدعلی زلفی‌گل طی حکمی دکتر «عبدالله معتمدی» را به عنوان «سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی» منصوب کرد.
متن حکم انتصاب دکتر معتمدی به این شرح است؛
جناب آقای دکتر سید عبدالله معتمدی
سلام علیکم؛
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، مدیران و کارکنان گرامی آن دانشگاه، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه «تحول در علوم انسانی» ایفا نمایید. امید است با توکل به خداوند متعال، مأموریت و وظایف آن دانشگاه، مرجع علوم انسانی را بر پایه سیاست‌ها، قوانین و برنامه‌های مصوب با رویکردی تحول‌گرایانه و مسأاله محور در راستای تحقق «تمدن نوین اسلامی» به انجام رسانید.
توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه پروردگار متعال خواستارم.
محمدعلی زلفی‌گل

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر حسین سلیمی رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبائی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

گفتنی است، دکتر معتمدی متولد ۱۳۴۱ شهرکرد، فارغ التحصیل رشته روانشناسی در سال ۱۳۶۸ در مقطع کارشناسی دانشگاه اصفهان بوده و تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد در سال ۱۳۷۳ در دانشگاه علامه طباطبائی طی کرد و همچنین مقطع دکتری خود را در سال ۱۳۸۱ در رشته روانشناسی در دانشگاه تربیت مدرس به پایان رساند.
وی در حال حاضر استاد تمام رشته روانشناسی بالینی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه‌طباطبائی است. تدریس از سال ۱۳۷۴ تاکنون، عضو کمیتۀ آمایش عالی، عضو هیئت امنای دانشگاه‌های منطقۀ اصفهان، رئیس دانشگاه شهرکرد از سال ۸۴ تا ۸۷، رئیس دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهرکرد از سال ۸۲ تا ۸۴، معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی در سال ۹۲، مدیر کارگروه تخصصی برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی روانشناسی، رئیس گروه تخصصی روانشناسی، مسئول بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی، عضو کارگروه روانشناسی شورای تحول علوم انسانی و مدیر مسئول و صاحب امتیاز فصلنامۀ دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهرکرد بخشی از سوابق معتمدی است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *