اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

دکتر سید محمد حسینی رئیس موسسه آموزش عالی وحدت تربت جام طی پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

  • مهر ۲, ۱۴۰۰

به گزارش روابط‌عمومی موسسه آموزش عالی وحدت دکتر سید محمد حسینی رئیس موسسه آموزش عالی وحدت تربت جام طی پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

هلْ يَسْتَوِي الَّذِينَ يَعْلَمُونَ وَالَّذِينَ لَا يَعْلَمُونَ (زمر ۹)

در آستانه پاییز برگ ریز و در طلیعه مهر شورانگیز، یاد و خاطره حماسه سازان و شهیدان دفاع مقدس به ویژه دانشجویان شهید را گرامی می‌داریم و بر روح پرفتوح امام شهیدان بنیانگذار جمهوری اسلامی درود می فرستیم.

خدای را شاکریم که هر ساله با فرا رسیدن ماه مهر ، دانشگاه‌ها رنگ و بوی زندگی و طراوت را به خود می‌گیرند و با عطر وجود دانشجویان و دانش پژوهان معطر می‌گردند.

تقارن هفته دفاع مقدس را با بهار دانش و تعلیم و تربیت گرامی داشته و آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانشگاهیان عزیز، بویژه دانشجویان جدیدالورود تبریک و تهنیت می‌گوییم، امید است این تقارن و همزمانی خجسته، آغازی بر یک حرکت پرشتاب علمی و شکوفائی و بالندگی کشور عزیزمان باشد.

اینجانب در سالی که مزین به شعار «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است، طلوع مهر و آغاز سال تحصیلی جدید را بر پویندگان طریق علم و معرفت، اساتید فرهیخته و دانشجویان عزیز که با آغاز مهرماه، فصل رویش مهربانی و خرد‌ ورزی، با گام‌های کوچک و بزرگ اما اندیشه‌های پاک و سترگ، موسسه آموزش عالی وحدت مزین می‌نمایند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید است در سال تحصیلی جدید، در ظل عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج)، در بهار تعلیم و تربیت شاهد پیشرفت همه جانبه کشور و بسط امید در پیکر جامعه‌ی همیشه سرافراز ایران اسلامی باشیم.

دانشجویان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم در طول سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۰ با استفاده از ظرفیت های موجود موسسه و با برنامه ریزی مناسب طبق شعار موسسه مبنی بر: *مهارت افزایی، کارآفرینی و تولید علم* در این شرایط خاص، توان علمی خود را ارتقا و به مهارت های حرفه ای لازم دست پیدا نمایند و با ارتقاء توان علمی و دستیابی به قله های پیشرفت و ترقی و نقش آفرینی در گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان مطالبه رهبر معظم انقلاب نهایت استفاده را نمایید.

امیدواریم مدیران، اساتید و کارکنان ارجمند، پرتلاش و متعهد موسسه آموزش عالی وحدت در فراهم نمودن بستر مناسب برای ارائه خدمات آموزشی ، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی به دانشجویان عزیز موفق باشند.

از درگاه یگانه سبحان برای تمامی عزیزان در سال تحصیلی جدید، موفقیت و بهروزی آرزو می نمایم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *