فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران: خرد جمعی و بهره مندی از رهنمون بزرگان چراغ راه دانشگاه است

  • شهریور ۳۰, ۱۴۰۰

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: خرد جمعی و بهره مندی از رهنمون بزرگان چراغ راه دانشگاه است.

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی در دیدار با معاونین، مدیران و روسای دانشکده ها خاطرنشان کرد: با پیروی از اسناد بالادستی و وفاق جمعی به عنوان چراغ راه دانشگاه، این امانت را بر عهده می گیرم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: از زحمات دکتر کوهپایه زاده، مدافعان سلامت و همکاری سایر بخشها در مسیر پیشبرد اهداف دانشگاه تقدیر می کنم که توانستند شرایط بحرانی را با حفظ آرامش کنترل کنند.

پازوکی با تشکر از حسن اعتماد مقام وزارت، افزود: دانشگاه های علوم پزشکی علاوه بر ایفای وظایف در حوزه های آموزش و پرورش باید یک برنامه ریزی ویژه برای حیطه های گسترده بهداشت و درمان و دانشجویی داشته باشند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطر نشان کرد: ما هم با بازبینی سیاست های قبلی دانشگاه در مسیر تحقق اهداف گام بر می داریم.

وی با اشاره به آسیب های دوران کرونا، گفت: مقام وزارت و مدیران بهداشتی و درمانی توانستند در صحنه مقابله با کرونا حضور جهادی داشته باشند؛ لذا من هم وظیفه خود می دانم در کنار وزیر نقش خود ارا ایفا کنم.

پازوکی تاکید کرد: استفاده از خرد و وفاق جمعی و بهره گیری از رهنمودهای بزرگان به عنوان چراغ راه دانشگاه است؛ امیدوارم من هم با پیروی از اسناد بالادستی، سهم خود را در مسیر پیشرفت دانشگاه به خوبی ادا کنم و امانت دار خوبی برای این مجموعه باشم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *