فروردین ۳۰, ۱۴۰۳

سرپرست سازمان امور دانشجویان: دانشگاه‌ها امکان حضور بیشتر دانشجویان را فراهم کنند دانشگاه‌ها امکان حضور بیشتر دانشجویان را فراهم کنند

  • شهریور ۳۰, ۱۴۰۰

سرپرست سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با بیان اینکه بازگشایی تدریجی دانشگاه ها محور تصمیم‌گیری‌های این سازمان است، تاکید کرد: دانشگاه‌ها امکان حضور بیشتر دانشجویان را فراهم کنند.

 دکتر غلامرضا غفاری در  نشست سراسری آنلاین معاونان دانشجویی  دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی گفت: حوزه دانشجویی بیشترین ارتباط را با دانشجویان دارد و این ارتباط یک ارتباط شبانه روزی در بستر دانشگاه و خوابگاه است و محدود به ساعات اداری نیست .

وی فعالیت در حوزه دانشجویی و فرهنگی را متفاوت از سایر حوزه ها دانست و گفت: در حوزه دانشجویی و فرهنگی ، دانشجویان مطالبات و انتظارات خود را پیگیری می‌کنند .

سرپرست سازمان امور دانشجویان با اشاره به پیامدهای کرونا در ابعاد مختلف اجتماعی زندگی اظهار کرد : عرصه آموزش نیز در ابعاد مختلف کرونا تاثیر پذیرفت و اقدامات مختلفی در سازمان برای کنترل این پیامدها صورت گرفت و در حال اقدام است .

وی بازگشایی تدریجی دانشگاه‌ها را محور تصمیم گیری های سازمان امور دانشجویان دانست و گفت : در این راستا دانشگاهها باید با اعلام ستاد ملی کرونا، امکانات خود را برای حضور بیشتر دانشجویان آماده کنند .

دکتر غفاری با اشاره به تعطیلی آموزش حضوری دانشگاه‌ها و تعطیلی خوابگاه‌ها و سایر بخش‌های رفاهی و خدماتی گفت: آغاز مجدد همه این فعالیت ها اعتبارات خاصی لازم دارد بنابراین تخصیص کامل اعتبارات سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه ضروری است.

وی در پایان تاکید کرد: از وزیر علوم درخواست می‌کنیم تا در تنظیم بودجه سال آتی ،توجه ویژه ای به سازمان امور دانشجویان داشته باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *