اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

واکسیناسیون تمام دانشجویان غیرانتفاعی در سراسر کشور

  • شهریور ۲۳, ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری غیر دولتی نیوز،رئیس اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات غیر انتفاعی گفت: واکسیناسیون دانشجویان غیرانتفاعی در سراسر کشور بدون توجه به اولویت‌های وزارت علوم برای تمام دانشجویان در مقاطع مختلف در حال انجام است.

علی آهون منش درباره روند واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات غیر انتفاعی گفت: واکسیناسیون دانشجویان غیرانتفاعی در سراسر کشور تقریباً از ۱۸ شهریورماه شروع شد.

وی ادامه داد: دانشجویان با در دست داشتن کارت دانشجویی یا معرفی از سوی دانشگاه مربوطه می‌توانند به مراکز اعلام شده مراجعه کرده و واکسیناسیون را انجام دهند.

رئیس اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات غیر انتفاعی افزود: واکسیناسیون دانشجویان در سراسر کشور بدون توجه به اولویت‌های وزارت علوم که اعلام کرده بود اول دانشجویان دکتری، کارشناسی ارشد، و سپس دانشجویان لیسانس و کاردانی واکسینه شوند، برای همه دانشجویان در تمام مقاطع در حال انجام است.

وی یادآور شد: البته واکسیناسیون فقط برای دانشجویان ورودی‌های قبل دانشگاه انجام شده و شامل دانشجویان ورودی جدید نمی‌شود.

آهون منش درباره افزایش شهریه مؤسسات و دانشگاه‌های غیر انتفاعی در سال تحصیلی جدید نیز گفت: اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی افزایش شهریه برای سال تحصیلی جدید را بین ۲۰ تا ۲۵ درصد تعیین کرده‌اند ولی اختیار افزایش شهریه با هیأت امنا دانشگاه‌ها است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *