فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارشناسی در دانشگاه شریف

  • شهریور ۲۱, ۱۴۰۰

عمادالدین فاطمی زاده با اعلام اینکه واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه از روز گذشته آغاز شده و تا پایان روز پنجشنبه این هفته ادامه دارد، گفت: اطلاع رسانی برای ثبت‌نام از طریق تمام مجاری اطلاع رسانی دانشگاه و همچنین ایمیل دانشجویی انجام گرفته و ثبت‌نام دانشجویان از روز چهارشنبه گذشته آغاز شد.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه دانشجویان می‌توانند از طریق ورود به سامانه آموزش با انتخاب زمان مورد نظر نوبت تزریق واکسن را دریافت کنند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تزریق واکسن برای دانشجویان ساکن استان‌های تهران و البرز شروع شده و اسامی دیگر دانشجویان در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت شده است. بر این اساس، با توجه به مخاطرات سفر، دانشجویان ساکن دیگر شهرها می‌توانند پس از ثبت‌نام نسبت به انجام واکسیناسیون در شهر محل سکونت خود اقدام کنند.

فاطمی زاده در ادامه افزود: واکسیناسیون طی ۶ روز انجام می‌شود، به این ترتیب که ۳ روز ابتدایی هفته دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی و ۳ روز پایانی دانشجویان مقطع کارشناسی واکسینه می‌شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف از تزریق روزانه ۹۰۰ دوز واکسن در دانشگاه خبر داد و گفت: واکسیناسیون از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۶ ادامه دارد. با توجه به ثبت نام دانشجویان پیش‌بینی می‌شود روزهای شنبه و سه‌شنبه شلوغ‌ترین روزها برای تزریق باشند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *