فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

دانشجویان جامانده هفته آینده واکسینه می‌شوند

  • شهریور ۲۱, ۱۴۰۰

شعله خداداد درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون در این دانشگاه توضیح داد و گفت: از ۲ مردادماه فرایند واکسیناسیون اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان خوابگاهی آغاز شد و از حدود ۳۰۰ دانشجوی خوابگاهی که دانشجویان تحصیلات تکمیلی هم بودند، ۲۰۰ دانشجو واکسینه شدند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی افزود: آن تعدادی از دانشجویان خوابگاهی که واکسینه نشدند به خواست خودشان بود چرا که تمایل داشتند از واکسن های دیگر استفاده کنند. در دانشگاه خواجه نصیر واکسن سینوفارم و برکت تزریق شد.

خداداد با بیان این مطلب که در مرحله اول حدود ۶۰۰ دز واکسن برای هیات علمی و کارکنان دانشگاه مورد استفاده قرار گرفت، گفت: تعدادی از اساتید و کارکنان خارج از دانشگاه و در پایگاه های وزارت بهداشت واکسینه شده اند.

وی با اعلام اینکه پایان هفته جاری(پنج شنبه) دز دوم واکسن دانشجویان خوابگاهی، کارکنان و هیات علمی تزریق خواهد شد، خاطرنشان کرد: شورای صنفی دانشجویان اخیرا این گلایه را داشتند که وزارت بهداشت عملکرد یکسانی در خصوص واکسیناسیون دانشگاه ها چه از لحاظ برند واکسن و هم تاریخ شروع واکسیناسیون نداشته است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر ادامه داد: دانشگاه به موقع اسامی دانشجویان را به وزارت بهداشت اعلام کرده بود اما به دلیل اینکه معاونت بهداشت وزارت بهداشت استراتژی های یکسانی در خصوص دانشگاه ها نداشتند، واکسیناسیون در دانشگاه خواجه نصیر با تاخیر شروع شد.

خداداد تصریح کرد: در حال برنامه ریزی هستیم که دانشجویان جا مانده در تهران در تمامی مقاطع، حومه تهران و یا دانشجویانی که به دلیلی در شهر خودشان واکسینه نشدند و مشکلی برای تردد ندارند را در هفته آینده در دانشگاه به صورت متمرکز واکسینه کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر واکسن های سینوفارم و برکت در دانشگاه تزریق می شود، گفت: با توجه به اینکه اسامی دانشجویان جدیدالورود احتمالا هفته آینده از سوی سازمان سنجش اعلام می شود، در حال برنامه ریزی هستیم که پس از اعلام اسامی، این دانشجویان را نیز در یکی دو روز مشخص واکسینه کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر اضافه کرد: با توجه به اینکه به نظر می رسد آموزش در ترم تحصیلی پیش رو مجازی باشد، برای واکسیناسیون دانشجویان در شهرهای مختلف با مرکز بهداشت واقع در شهرستان ها هماهنگ خواهیم کرد.

خداداد در پایان گفت: زمان آغاز سال تحصیلی در دانشگاه خواجه نصیر اول مهرماه است اما اسکان خوابگاهی دانشجویان با یک هفته تاخیر انجام می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *