اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

دبیر انجمن علمی طراحی صحنه دانشگاه هنر عنوان کرد جشنواره های دانشجویی زمینه ساز شناسایی دانشجویان برتر

  • شهریور ۱۶, ۱۴۰۰

دبیر انجمن علمی طراحی صحنه دانشگاه هنر گفت: انجمن های علمی با برگزاری جشنواره ها، ایجاد فضای رقابتی سالم و امکان معرفی دانشجویان برتر درحوزه مربوطه می توانند دانشجویان را جذب انجمن ها کنند و در این راستا بایستی با کمترین هزینه برای دانشجویان و نیازهای علمی و پژوهشی آنان برنامه ریزی مطلوبی صورت گیرد.

پوریا رحیمی دبیر انجمن علمی طراحی صحنه دانشگاه هنر، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: این انجمن مدت زمان زیادی به صورت منفعل و تقریبا منحل شده بود. بنابراین ما تصمیم گرفتیم آن را از نو سازماندهی کنیم. برای شروع و احیای این انجمن برنامه هایی مانند طراحی لوگو، ساخت پیج در اینستاگرام، نشستی با دانشجویان جهت آشنایی با انتظارات و برنامه‌های آنها جهت رشد و ارتقا سطح علمی و فرهنگی انجمن انجام شد. همچنین برنامه های دیگری جدا از برنامه های پایه نیز مانند برگزاری یک دوره ورکشاپ ۳D MAX در ۷ جلسه، اجرای لایوهایی در پلتفرم اینستاگرام و یک ویژه نامه به نام آوانسن در جشنواره نهال منتشر شد که با بررسی طراحی صحنه فیلم های جشنواره و مقاله های مرتبط با طراح صحنه فیلم های کوتاه در این ویژه نامه پرداخته شده بود و خروجی آن منجر به ورود موفقیت آمیز دانشجویان به بازار کار بود.

وی در رابطه با ادامه فعالیت های انجمن علمی طراحی صحنه در شرایط پاندمی کرونا اظهار کرد: شیوع کرونا ویروس ضربه محکمی بر پیکره تمامی فعالیت های اقتصادی، فرهنگی، هنری و … وارد کرد اما زندگی و جریان امورات آن مختل شدنی نیست از این رو اسنفاده از فضای مجازی در هر صنف و گروهی کمک و بازوی اجرایی مهمی به شمار می رود به طوری که من حتی فکر می کنم پس از کرونا، استفاده ازفضای مجازی دربیشتر زمینه ها باقی بماند و حالا که استفاده از فضای مجازی بیش از پیش زیاد شده ما بایستی نهایت استفاده را از فضای مجازی برای فعالیت ها داشته باشیم برای مثال ارتباط با اساتیدخارج ازکشور و…باهمین فضا راحت تر از راه های دیگر قابل انجام است.

دبیر انجمن علمی طراحی صحنه دانشگاه هنر در پاپان خاطر نشان کرد: انجمن های علمی با برگزاری جشنواره ها، ایجاد فضای رقابتی سالم و معرفی دانشجویان برتر درحوزه مربوطه می توانند دانشجویان را جذب انجمن ها کنند و در این راستا بایستی با کمترین هزینه برای دانشجویان و نیازهای علمی و پژوهشی آنان برنامه ریزی مطلوبی صورت گیرد. همچنین انجمن ها می توانند با راه اندازی سایت و ارتباط گرفتن با فضاهای کاری از طریق اساتید به دانشجویان علاقه‌مند به اشتغال زایی آنها کمک کنند و همین امر باعث می شود که سطح تجربی و آموزشی دانشجویان ارتقا یابد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *