اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

شرکت ۲۴۰ هزار دانشگاهی در پویش ملی بهشت

  • مرداد ۱۶, ۱۴۰۰

۲۴۰ هزار دانشگاهی در آیین اختتامیه “پویش ملی در بهشت” با حضور رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها شرکت می‌کنند.

از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، به همت مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان؛ مراسم اختتامیه “پویش ملی در بهشت” با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، معاونان و مدیران ستادی نهاد و برخی مسوولان دفاتر نهاد در دانشگاه‌های سراسر کشور، برگزیدگان پویش و تنی چند از اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش پویش ملی در بهشت طی دو نیم فصل با مشارکت دفاتر نهاد در دانشگاه‌های سراسر کشور از اواخر فروردین ۱۴۰۰ تا اوایل تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

از بخش‌های این پویش می‌توان به جشنواره‌ها و برنامه‌های قرآنی، دوره‌های آموزش مجازی، مسابقات کتابخوانی، برنامه‌های مواسات و همدلی، تولیدات رسانه‌ای و هنری و کنشگری در فضای مجازی اشاره کرد.

در این مراسم که به صورت محدود برگزار می‌شود، ضمن معرفی نفرات برگزیده و دفاتر برتر در هر بخش، از برخی آثار به انتخاب داوران نیز قدردانی صورت می‌گیرد.

یادآور می شود، طی ۲ ماه برگزاری پویش ملی در بهشت، بیش از ۲۴۰ هزار نفر از دانشگاهیان، اعم از اساتید، کارکنان و دانشجویان در محورهای ۶ گانه پویش ملی در بهشت شرکت کردند و برنامه‌ها توسط ۵ عضو کمیته انتخاب برترین‌های پویش ملی در بهشت ارزیابی و داوری شدند و رتبه‌بندی منتخبان محورهای اصلی پویش در دو بخش شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان انجام شد.

آیین اختتامیه “پویش ملی در بهشت” به دلیل محدودیت‌های کرونایی با تعداد محدودی از برگزیدگان روز یکشنبه ۱۷ مرداد از ساعت ۱۱ تا ۱۲ در سالن اجتماعات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *