اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳
غیردولتی نیوز

معاون وزیر علوم ۵ پروژه را در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان افتتاح کرد

  • تیر ۸, ۱۴۰۰

معاون وزیر علوم ۵ پروژه را در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان افتتاح کرد

 

 

با حضور معاون اداری مالی وزیر علوم، معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان، ۵ پروژه عمرانی در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان به بهره برداری رسید.

 مرکز نظارت تصویری سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با تعداد ۳۷۹ دستگاه دوربین جدید و به روز و سه مرکز سروری با هدف حفاظت از مجموعه دانشگاهی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان، آزمایشگاه مرکزی با زیربنای ۳۷۵ مترمربع که ساخت آن دو سال زمان برده است از جمله پروژه هایی بودند که به بهره برداری رسیدند.

ساختمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی(دانشکده مدیریت و اقتصاد) با زیربنای ۶ هزار مترمربع، محوطه سازی با ۴۷۰۰ مترمربع و ساختمان آموزشی دو طبقه اسکلت بتنی دیگر پروژه ای بود که با حضور معاون وزیر علوم بهره برداری از آن آغاز شد.

بازسازی سالن آمفی تئاتر موزه ریاست جمهوری که در اختیار دانشگاه ولی عصر(عج) قرار دارد، شامل تعویض کامل پارچه کوبی دیوار، رنگ آمیزی کامل در و دیوارهای چوبی، تعویض کامل صندلی ها، ساخت اتاق کنترل، تعویض کامل موکت و لب پله، نصب پرده اکران و اصلاح کامل سیستم برق کشی و نورپردازی نیز با حضور معاون وزیر علوم بهره برداری شد.

معاون وزیر علوم همچنین مجموعه گلخانه های آموزشی تحقیقاتی دانشکده کشاورزی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان نیز با زیربنای فاز اول ۹۰۰ مترمربع که مجهز به سیستم های خنک کننده پَد و فَن، گرمایش گرماتاب و سیستم مه پاش می باشد را افتتاح کرد.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *